Search
Now showing items 1-4 of 4
Bütünleşik pazarlama iletişiminde halkla ilişkilerin rolü: Konya gıda sanayi örneği
(2020-05-15)
İnsanlık tarihi kadar köklü bir geçmişi olan iletişim, tarihin tüm dönemlerine imzasını atmıştır. Sadece kişiler için değil, kitleler, toplumlar ve hatta dünya için ne denli önemli bir araç olduğu yadsınamaz bir gerçektir. ...
İhracata yönelik üretim yapan işletmelerde uygulanan pazarlama stratejilerinin rekabet gücüne etkisi: Konya ilinde bir araştırma
(2020-02-20)
İşletmelerin küresel rekabet dünyasında varlıklarını sürdürebilmeleri adına pazarlama stratejilerini uygulamaları gerekmektedir. Bu stratejileri uygulayan işletmelerin yeni pazarlara nüfus etmeleri, mevcut pazarların da ...
Özel eğitim kurumlarında uygulanan pazarlama uygulamaları ve müşteri memnuniyeti açısından değerlendirilmesi (Konya ili alan çalışması)
(2020-04-03)
Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, günümüzde sayıları hızla artan eğitim hizmeti sunan kurumları da etkilemiştir. Öğrenci ve velilerin rekabet ortamında bek-lenti ve ihtiyaçlarının artması, kalite algısının ...
İhracat performansını etkileyen faktörlerin pazarlama politikalarına etkileri: Konya otomotiv sektörüne yönelik bir araştırma
(2020-07-06)
Küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren işletmeler yerel pazarları yeterli görmeyip dış pazarlara açılmak istemektedirler. İşletmelerin sürdürebilir büyüme amacıyla dış pazarlara açılmak için kullandıkları en etkin ...