Anxiety platform
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Yaşadığımız yüzyılı tanımlamak için kullanılan terimler arasında en genel olarak kabul göreni 'kaygı çağı'dır. Günümüzde birçok kaygı yaratıcı bariz sebepler (savaşlar, politik ve ekonomik kanşıklıklar, doğal felaketler, vb.) vardır, ama bunun yanında özelliklede gelişen teknolojiler düşünüldüğünde, Bilgisayar Aracılı İletişim daha az belirgin, ama daha derin bir kaygı sebebi olarak karşımıza çıkar. Teknoloji bizim sosyal ilişkilerimize, kimliğimize aracılık etmektedir ve buna bağlı olarak değiştirmektedir. B.A.İ deki sanal toplum ve kişi kaygının karakter özelliklerini göstermektedir. Kaygı Platformu kaygıya bir cevap bulmayı amaçlamaz, onun yerine kaygının ikircikli, tanımlanamaz yapısını yansıtmayı amaçlar. Kaygının yeri yoktur. Tıpkı B.A.İ.'deki kişi gibi. Projede, 2B grafik (Photoshop,- Freehand), Dreamweaver, After Effects ve Acid Pro kullanılmıştır. Anahtar Kelimeler: kaygı, bastırma, kateksis, psikanaliz, internet, cisimsiz benlik, sanal toplum, kimlik ıı Among the different labels applied to describe the present century, the most generally accepted one is `the age of anxiety`. There are some obvious anxiety-creating situations in our day, such as wars, political and economical confusions, disasters, but also a less obvious but more deeper source of anxiety is the new technologies, more specifically the Computer Mediated Communication (CMC). Technology is beginning to mediate our social relationships, our self -identities and our social life. The position of communities and the self in CMC is showing the very character of anxiety. The body in the net is deterritorialised, displaced and dislocated. The anxiety platform is not looking to find an answer or solution to anxiety. But instead display the double character of anxiety. Anxiety has no proper place. So is the şelfin CMC. In the project, 2D graphics (Photoshop, Freehand), Dreamweaver, After Effects and Acid Pro is used. Keywords: anxiety, repression, cathexes, psychoanalysis, Internet, disembodied-self, virtual communities, identity
Collections