Browsing FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Issue Date
Now showing items 1-5 of 5
-
Uyumlu kesirli integraller içeren integral eşitsizlikler
(AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)Bu tez çalışmasında eşitsizlik teorisinde önemli bir yere sahip olan konveks fonksiyon kavramı ve çeşitleri üzerine genel bir inceleme yapılmıştır. Konveks fonksiyon kavramı ile analizin temel kavramlarından ortalama ... -
Etanol gavajı yapılmış sıçanlara uygulanan hünnap (Ziziphus Jujuba) meyve ekstresinin bazı kan enzimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
(AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı, %99 etanol gavajı uygulanmış sıçanlarda hünnap (Ziziphus Jujuba) bitkisi su ekstraktının sıçan kanındaki bazı enzimler (glutatyon redüktaz (GR), asetilkolinesteraz (AChE) ve butirilkolinesteraz ... -
STEM eğitimi yaklaşımına dayalı hazırlanan uygulamaların sınıf öğretmeni adaylarının akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
(AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu araştırmanın amacı, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları-II dersinde, STEM eğitimi yaklaşımına uygun olarak hazırlanan uygulamaların, öğretmen adaylarının akademik başarılarına, bilgilerinin kalıcılığına, bilimsel ... -
Destekleme ve yetiştirme kursları kapsamında verilen fen bilimleri dersleri hakkında fen bilimleri öğretmenleri, öğrenciler ve velilerin görüşleri `Erzurum ili örneği`
(AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu araştırmanın amacı; destekleme ve yetiştirme kursları kapsamında verilen fen bilimleri dersleri hakkında öğrenci, öğretmen ve öğrenci velilerinin görüşlerini tespit etmektir. Bu çalışmada nicel araştırma yöntemlerinden ... -
Okuma-yazma-sunma yönteminin 8.sınıf madde ve endüstri ünitesinde uygulanmasının öğrencilerin akademik başarılarına ve fene yönelik tutumlarına etkisi
(AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu araştırma, okuma-yazma-sunma yönteminin 8. sınıf `Madde ve Endüstri` ünitesinin öğretiminde öğrencilerin akademik başarılarına, fen bilimlerine yönelik tutumlarına ve bilgilerin kalıcılığına etkisini belirleme amacıyla ...