Search
Now showing items 1-6 of 6
Konaklama işletmelerinin sosyal medya kullanım şekillerinin tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi
(2019-02-26)
Turizm işletmeleri, küreselleşme, teknolojik gelişme, özellikle de internetin satın alma kararlarında etkin bir rol oynaması sonucunda, uluslararası turizm pazarındaki paylarını arttırmak için zorlu bir yarış içine ...
Tüketici bakış açısıyla alışveriş merkezleri ve yaşam tarzlarındaki yansımaları
(2018-08-06)
Perakende sektörü Türkiye'nin sadece ekonomi ve tüketim dünyasında değil aynı zamanda toplumsal yaşamda da önemli bir yere sahiptir. Perakende sektörü içinde yer alan ve sektör içinde vazgeçilmez bir yere sahip olan ...
Enerji içecekleri sektöründe tüketici davranışlarının incelenmesi
(2018-08-06)
Günümüzde tüketiciler birçok sektörde olduğu gibi içecek sektöründe de geleneksel içeceklerden farklı olarak farklı ihtiyaçlara cevap verebilecek yeni ürünler talep etmekte, dolayısıyla içecek sektöründe faaliyet gösteren ...
Sosyal medyada dijital içerik pazarlaması faaliyetlerine yönelik tüketici tutum ve davranışları
(2020-07-16)
Gelişen teknoloji ile birlikte sosyal medya çok sayıda insanın hayatının bir parçası haline gelmiştir. Tüketiciler sosyal medya aracılığıyla, ürünler ve markalara ilişkin olarak üretilen içerikler hakkında kolayca bilgi ...
Marka denkliğinin tüketici temelli öncülleri üzerine bir araştırma: Perakende sektörü örneği
(2018-08-06)
Bu araştırmanın ana amacı, perakendeci denkliğinin tüketici temelli öncülleri olarak kabul edilen inanç algısı ve benlik imajı uyumu kavramlarının, perakendeci denkliği boyutları üzerindeki etkilerinin ortaya çıkartılmasıdır. ...
Tüketici tutumları temelinde tutundurma karması ölçeği geliştirilmesi: Catprom ölçeği
(2020-10-26)
Pazarlama karması elemanlarından biri olan tutundurma, hedef kitleyle kurulan çift yönlü iletişim sağlama amacı taşıdığı için işletmeler açısından oldukça önemli faaliyetlerden oluşmaktadır. İşletmeler, tüketicileri ...