Now showing items 1-2 of 2

    • Fast food reklam fotoğraflarında gerçeklik algısı ve tüketici tercihlerine etkileri 

      Karasaç, Deniz (MERSİN ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2020-02-28)
      Reklamlar tüketicileri etkilemek için birçok farklı yönteme başvurmaktadır. Kuşkusuz ki bu yöntemlerin en başında yaygın kullanımı ile fotoğraf gelmektedir. Günümüzde neredeyse her reklamda kullanılan fotoğraf, ürünleri ...
    • Reklam iletisinin görsel anlatımında kokunun etkisi 

      Güç, Hatice Merve (MERSİN ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)
      Reklam iletisinin görsel anlatımında koku, algılama üzerine kuruludur. İletilerin, alımlayıcının `koku algısı'nı harekete geçirebilmesi, alımlayıcı belleğinde var olan koku imgelerinin ortaya çıkarılması ile sağlanır. ...