Browsing GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-2 of 2
-
Fast food reklam fotoğraflarında gerçeklik algısı ve tüketici tercihlerine etkileri
(MERSİN ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2020-02-28)Reklamlar tüketicileri etkilemek için birçok farklı yönteme başvurmaktadır. Kuşkusuz ki bu yöntemlerin en başında yaygın kullanımı ile fotoğraf gelmektedir. Günümüzde neredeyse her reklamda kullanılan fotoğraf, ürünleri ... -
Reklam iletisinin görsel anlatımında kokunun etkisi
(MERSİN ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)Reklam iletisinin görsel anlatımında koku, algılama üzerine kuruludur. İletilerin, alımlayıcının `koku algısı'nı harekete geçirebilmesi, alımlayıcı belleğinde var olan koku imgelerinin ortaya çıkarılması ile sağlanır. ...