Search
Now showing items 1-3 of 3
İşletmeden işletmeye (B2B) elektronik ticaret ve Türkiye uygulamaları
(2018-08-06)
ÖZET Bundan bir kaç yıl öncesine kadar işletmelerin büyük bir çoğunluğu ürün veya hizmet odaklı bir yapıya sahiplerdi. Uzun zaman bu yapılarını belirli fiziksel katmanlarda hayata geçirerek günümüze gelmiş olan işletmeler, ...
Ekonomik kriz ortamında firmaların pazarlama stratejilerindeki değişiklikler ve bir araştırma
(2018-08-06)
Hazırlandığı dönemde etkileri dünya çapında süren ve 192*9 yılından bu yana görülmüş en geniş ve en derin etkiye sahip 2008 krizinin Türkiye'deki firmaların pazarlama stratejilerinde değişiklik yapılıp yapılmadığını, ...
Müşteri ilişkileri yönetimi ve çokuluslu bir otomobil firmasında müşteri memnuniyeti üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZET Bu tezin amacı, bir firmanın ya da bir kuruluşun başarılı olabilmesi ve daima ön planda yer alabilmesi için müşteri ilişkileri yönetiminin ne derece önemli olduğunu ortaya koymaktır. Konuyla ilgili yaptığım araştırmalar ...