Etkileşim tasarımı destekli e-öğrenme ders içeriği geliştirme
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu arastırmanın amacı, etkilesim tasarımı prensiplerinin ve kuramlarının e-öğrenmeders içeriklerinde kullanılması sonucu, daha zengin ve kullanıcı dostu bir öğrenmeortamı gerçeklestirebilmektedir. Gerçeklestirilen bu e-öğrenme ortamının kalıcıöğrenme konusunda geleneksel yaklasımlara göre bir üstünlüğü olup olmadığınıanaliz etmektir. Eğitimin programlarının, önemli bir parçası olan ölçmedeğerlendirmeyi eğitim sonrası süreç içersinde (eğitim dısında)gerçeklestirebilmektir. Etkilesimli tasarımı destekli ders içeriğinin bu sürece etkisinianlamlandırabilmektir.Çalısmanın kapsamı, amaç dahilinde ?Etkin e-posta yönetimi? konusunda iki farklıe-öğrenme ders içeriği gelistirmek ve bu ders içeriklerini iki farklı grup tarafındanalınmasını sağlamaktır. Ayrıca bu eğitim öncesi ve sonrası katılımcıların e-postahacimlerini ölçümlenerek eğitimin bu hacimlere olan etkisini yorumlamak ve analizetmektir. The aim of this study is to realize a rich and user-friendly learning environment by usingusing interaction design principles and theories in e-learning course contents. It isanalyzed if this realized e-learning environment is better for long term retention incomparison with more traditional approaches. Measurement and evaluation which areimportant parts of education can be carried out after the learning process. Its interactivedesign can make the influence of this supportive course content on the learning processmeaningful and valuable.The scope of this study is to develop two different e-learning course contents, along thestated aim, on the subject of effective e-mail management, and to carry out these courseson two different groups. By measuring the email volumes of the participants before andafter taking these courses, the effectiveness of these courses is interpreted and analyzed.
Collections