Show simple item record

dc.contributor.advisorOfluoğlu, Salih
dc.contributor.authorŞahin, Kemal
dc.date.accessioned2020-12-09T12:13:51Z
dc.date.available2020-12-09T12:13:51Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/211180
dc.description.abstractBu arastırmanın amacı, etkilesim tasarımı prensiplerinin ve kuramlarının e-öğrenmeders içeriklerinde kullanılması sonucu, daha zengin ve kullanıcı dostu bir öğrenmeortamı gerçeklestirebilmektedir. Gerçeklestirilen bu e-öğrenme ortamının kalıcıöğrenme konusunda geleneksel yaklasımlara göre bir üstünlüğü olup olmadığınıanaliz etmektir. Eğitimin programlarının, önemli bir parçası olan ölçmedeğerlendirmeyi eğitim sonrası süreç içersinde (eğitim dısında)gerçeklestirebilmektir. Etkilesimli tasarımı destekli ders içeriğinin bu sürece etkisinianlamlandırabilmektir.Çalısmanın kapsamı, amaç dahilinde ?Etkin e-posta yönetimi? konusunda iki farklıe-öğrenme ders içeriği gelistirmek ve bu ders içeriklerini iki farklı grup tarafındanalınmasını sağlamaktır. Ayrıca bu eğitim öncesi ve sonrası katılımcıların e-postahacimlerini ölçümlenerek eğitimin bu hacimlere olan etkisini yorumlamak ve analizetmektir.
dc.description.abstractThe aim of this study is to realize a rich and user-friendly learning environment by usingusing interaction design principles and theories in e-learning course contents. It isanalyzed if this realized e-learning environment is better for long term retention incomparison with more traditional approaches. Measurement and evaluation which areimportant parts of education can be carried out after the learning process. Its interactivedesign can make the influence of this supportive course content on the learning processmeaningful and valuable.The scope of this study is to develop two different e-learning course contents, along thestated aim, on the subject of effective e-mail management, and to carry out these courseson two different groups. By measuring the email volumes of the participants before andafter taking these courses, the effectiveness of these courses is interpreted and analyzed.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleEtkileşim tasarımı destekli e-öğrenme ders içeriği geliştirme
dc.title.alternativeDevelopment of interaction design supported e-learning courseware
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBilgisayar Ortamında Sanat ve Tasarım Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInteraction
dc.subject.ytmAspiration-level interactive method
dc.identifier.yokid344707
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityMİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid256574
dc.description.pages137
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess