Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Business Administration"
Now showing items 1-5 of 5
-
Aile işletmelerinde örgüt kültürü ve lider üye etkileşimi
(İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-02-28)Çalışanların, örgütleri ve liderleri ile ekonomik etkileşimlerinin yanında sosyal etkileşimleri de söz konusudur. Ekonomik etkileşimden farklı olarak, sosyal etkileşimde, güven ve karşılıklılık gibi unsurlar ön plana ... -
Dijital reklam mecraları ve tüketicilerin sosyal medya reklamlarına karşı tutumu
(İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-21)Teknolojinin gelişmesi ile birlikte günümüzde kullandığımız birçok unsur dijitalleşmiş ve yaşamımızı kolaylaştırır hale gelmiştir. Web 1.0 ile tek yönlü etkileşim gerçekleşirken web 2.0 ile çift yönlü etkileşim söz konusu ... -
Iso ve efqm kalite yönetim sistemlerinin karşılaştırılması ve toplam kalite yönetimine olan etkileri
(İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-22)İnsanlık tarihi ile birlikte evrimleşen kalite kavramı, gelişen teknoloji, global pazar yapısı ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda, işletmelerde günümüzdeki çeşitli modern yönetim anlayışları halini almıştır. Toplam Kalite ... -
Perakanedecilik sektöründe itibar yönetiminin müşteri tercihlerine etkisi
(İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-28)Günümüz pazarlama arenasında, perakendecilik sektörü özellikle tüketim alışkanlıklarının pazarlama ve pazarlama iletişimine yön verdiği gerçeğinden hareketle, küresel olarak ekonomi-politik dinamiklerde önemli rol oynamaktadır. ... -
Üniversitelerin sosyal medyada kullandığı itibar bileşenleri
(İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-21)Kurumlar da bireyler gibi hem iç ve dış tüm paydaşları, hem de diğer kurumlar nezdinde olumlu bir itibara sahip olarak algılanmak isterler ve bunu sağlamak için çalışırlar. Kurumlar için itibara sahip olmak; rakiplere karşı ...