Maastricht Antlaşması`ndan sonra Avrupa Birliği`nde uygulanan mesleki eğitim politikaları
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
oz 21. Yüzyıl bilim, teknoloji ve bilgi çağıdır. Sürekli gelişen ve yenilenen bilgi, iletişim ve ulaşım teknolojileriyle artan rekabet ortamı bilgi toplumunu ortaya çıkarmıştır. Gelişen ve hızla değişen üretim süreçleri gerekli bilgi donanımına sahip nitelikli işgücü talebini de artırmıştır. Bilgi çağının yakalanmasında çalışanların bilgi, meslek ve becerilerini geliştirmeleri gerekmektedir. Bilim ve teknolojideki ilerlemeler eğitim ve mesleki eğitim alanlarında sürekli gelişim ve değişimlere yol açmıştır. Çağın dönüşümüne ayak uyduran bireylerin yetiştirilmesi amacıyla işgücünün gelişen çalışma hayatına uyumu ve Avrupa Birliği içinde serbest dolaşımı için mesleki eğitim, yetişkinlerin eğitimi ve sürekli eğitim özellikle Maastricht Antlaşması'ndan sonra Avrupa Birliği tarafından teşvik edilmiştir. Bu kapsamda eğitim ve mesleki eğitim programlan ve politikaları uygulanmaya başlanmıştır. ABSTRACT The 21. century is the age of science, technology and knowledge. The continued development and updated knowledge, transportation and communication technologies had enlarged the competing environment which created the society of knowledge. The continuous changing and developing production process has increased the demand for quaified man power equipped with the necessary information. Inclusion, in the era of knowledge requires every worker to develop their, knowledge, profession and skills. The development in the science and technology lead to continious development and changing in the fields of training and vocational training. The preparation of individuals adopting to the chancing century, required the adaptation of the renewed man power. Accordingly, in order to achieve free romaing of workers in the European Union, continued traning, vocational traning and training of adults especially after the Maastricht Agreement has been encouraged by the European Union. In this text, training and vocational training prograns and policies has been applied. m oz 21. Yüzyıl bilim, teknoloji ve bilgi çağıdır. Sürekli gelişen ve yenilenen bilgi, iletişim ve ulaşım teknolojileriyle artan rekabet ortamı bilgi toplumunu ortaya çıkarmıştır. Gelişen ve hızla değişen üretim süreçleri gerekli bilgi donanımına sahip nitelikli işgücü talebini de artırmıştır. Bilgi çağının yakalanmasında çalışanların bilgi, meslek ve becerilerini geliştirmeleri gerekmektedir. Bilim ve teknolojideki ilerlemeler eğitim ve mesleki eğitim alanlarında sürekli gelişim ve değişimlere yol açmıştır. Çağın dönüşümüne ayak uyduran bireylerin yetiştirilmesi amacıyla işgücünün gelişen çalışma hayatına uyumu ve Avrupa Birliği içinde serbest dolaşımı için mesleki eğitim, yetişkinlerin eğitimi ve sürekli eğitim özellikle Maastricht Antlaşması'ndan sonra Avrupa Birliği tarafından teşvik edilmiştir. Bu kapsamda eğitim ve mesleki eğitim programlan ve politikaları uygulanmaya başlanmıştır. ABSTRACT The 21. century is the age of science, technology and knowledge. The continued development and updated knowledge, transportation and communication technologies had enlarged the competing environment which created the society of knowledge. The continuous changing and developing production process has increased the demand for quaified man power equipped with the necessary information. Inclusion, in the era of knowledge requires every worker to develop their, knowledge, profession and skills. The development in the science and technology lead to continious development and changing in the fields of training and vocational training. The preparation of individuals adopting to the chancing century, required the adaptation of the renewed man power. Accordingly, in order to achieve free romaing of workers in the European Union, continued traning, vocational traning and training of adults especially after the Maastricht Agreement has been encouraged by the European Union. In this text, training and vocational training prograns and policies has been applied. m
Collections