Search
Now showing items 1-3 of 3
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
(2020-07-10)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...
Global işletmelerde pazarlama iletişimi ve kültürlerarası iletişimin önemi; THY örneği
(2018-11-05)
Küreselleşme ile birlikte uluslararası rekabetin yaşandığı günümüzde kültür, globalişletmelerin karşılaştığı önemli bir unsurdur. Ülkeden ülkeye farklılık gösterenkültür; tüketici davranışları üzerinde önemli ölçüde etkiye ...
E-ticarette pazarlama ve taobao internet sitesinin pazarlama iletişimi uygulamalarının değerlendirilmesi
(2020-07-19)
Bilgi işlem teknolojilerinde yaşanan devrim niteliğindeki gelişmelere bağlı olarak gerek sosyal gerekse ekonomik hayatta birçok değişim yaşanmıştır. Pazarlama anlamında ise tüketiciler için olduğu kadar işletmeler için de ...