Search
Now showing items 1-3 of 3
Banner reklamlarının online satınalma üzerine etkisi
(2020-07-10)
İnternet kullanıcı sayısının her geçen gün arttığı günümüzde, interneti etkin kullanmak işletmeler için oldukça önemli olmuştur. Dolayısıyla firmalara rekabet avantajı sağlayacak en ideal yöntem internet reklamcılığıdır. ...
Tüketim olgusunun dizilerde kullanımı: Ürün yerleştirme incelemesi
(2020-09-18)
Tüketimin geçirdiği dönemsel farklılıklara değinilerek, medyanın reklamcılık anlamında nasıl belirgin bir fark yaratarak günümüz tüketimine etki ettiğine değinilmektedir. Günümüzde artık en yaygın reklamcılık tercihlerinden ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
(2020-07-10)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...