• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    • TEZLER
    • Search
    •   DSpace Home
    • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    • TEZLER
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

      All of DSpace
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • This Collection
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects

    My Account

    • Login

    Discover

      Language (ISO)
      Turkish (19)
      Author
    • 0dd8f4ebc118cf9dde02617e0a8c2faf (2)
    • 225905f31396f52b18c18662d6b5ea89 (1)
    • 4322c8694dc3a9b43fecb8b5e163a411 (1)
    • 47d90af6b10884ca151448ce4b6d1b8b (1)
    • 58861102b1389a228cb1d55ed6b68f49 (1)
    • 731e9749e13966a289f005e9c29ecd52 (1)
    • 7343f4f58adef1454a1876380752b0b2 (1)
    • 8ccd7fb7e56dfd9c465df67881abf8bf (1)
    • 900b91db4e006a993c1d3729a8cd4622 (1)
    • 955b9e1ad283932ca8c6c687fb2957c1 (1)
    • ... View More
    • Subject
      Business Administration (19)
      Consumer behavior (19)
      İşletme (19)
      Marketing (19)
    • Purchasing behavior (11)
    • Consumers (9)
    • Consumer preferences (6)
    • Marketing methods (5)
    • Consumer attitudes (3)
    • Automotive sector (2)
    • ... View More
    • Date Issued
    • 2018 (15)
    • 2019 (3)
    • 2020 (1)
    • Has File(s)
    • Yes (19)
    • University
      İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ (19)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 19

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Global styles
    • Apa
    • Bibtex
    • Chicago Fullnote
    • Help
    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Ortak markalama uygulamasının tüketicinin marka bağlılığına satın alma miktarı ve satın alma sıklığı bazında etkisi 

    Güler, Hümeyra (2018-08-06)
    öz Rekabet ortamının hızla arttığı günümüzde, firmalar satışlarını ve pazar paylarım arttırmak için markalarım da kullanarak ürünlerini farklılaştırma stratejileri geliştirmektedirler. Bu stratejilerden biri de ortak ...
    Thumbnail

    Türkiye`de lüks otomobil sektöründe showroom tecrübesinin satınalma davranışına etkisi 

    Engin, Emin Selkut (2018-08-06)
    öz Bu çalışmada lüks otomobil sektöründe, satın alma karar sürecinin alternatiflerin değerlendirilmesi aşamasında showroom tecrübesinin müşterinin satınalma kararında etkili olup olmadığı sorusuna cevap aranmıştır. ...
    Thumbnail

    Sürdürülebilir pazarlama ve tüketici davranışı: Çevreyle dost ürün satın alma davranışında çevre bilinci, yaşam tarzı ve ilgilenim düzeyinin etkilerinin belirlenmesi üzerine bir pilot araştırma 

    Mataraci, Pinar (2018-08-06)
    Bu çalışmada sürdürülebilir pazarlama çerçevesinde, çevreyle dost davranışlar ve bu davranışların şekillenme süreci incelenmiştir. Çalışmanın temel amacı, satın almaya yönelik tutum, niyet ve satın alma davranışı üzerinde ...
    Thumbnail

    Türkiye`de katalogdan giyim eşyası satınalan tüketiciler üzerine bir pilot araştırma 

    Şamiloğlu, Aytül (2018-08-06)
    Thumbnail

    Gerçek eylem olarak nöropazarlama: Tüketici davranışları uygulaması 

    Bayassova, Aiman (2019-06-28)
    ÖZGERÇEK EYLEM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI UYGULAMASIAIMAN BAYASSOVAİnsan odaklı ve insan davranışları ile ilgili yürütülmekte olan bilimsel araştırmalar birey davranışının sırf zihin tarafından yönetilmediğini, ...
    Thumbnail

    Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumları üzerinde sosyo-demografik ve psikografik etkenlerin rolü 

    Öztürk, Selen (2018-08-06)
    Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmeler ile sürekli gelişen pazarlama bakış açısı ve reklamcılık sektörü, öncelikli olarak insanlara ulaşabilmek ve değişen yaşamlara ayak uydurabilmek gayesindedir. ...
    Thumbnail

    Online alışveriş yönelimleri ve sanal mağaza atmosferi 

    Atalar, Gamze (2018-08-06)
    Rekabetin günden güne çetinleşmesiyle, farklılaşma ve müşteri sadakati yaratma açısından büyük tesiri olan mağaza atmosferi kavramı ve mağaza atmosferini oluşturan unsurlar perakendeciliğin üzerine önemle eğildiği temel ...
    Thumbnail

    İnovasyon sürecinin fikir geliştirme aşamasında yönlendiren kullanıcıların rolü ve ürün performansına katkısı: Bir araştırma 

    Çetin Gürkan, Güney (2018-08-06)
    Son yılların önemli inceleme konularından biri olan inovasyon, hem teorisyenler hem uygulamacılar açısından rekabetin anahtarı olarak kabul edilmektedir. Bu nedenle, inovasyonu tetikleyen fikirlerin kaynakları oldukça ...
    Thumbnail

    Ağızdan ağıza pazarlama ile satın alma esnasında karşılaşılan sürpriz arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir pilot araştırma 

    Çelikkan, Ahmet Can (2018-08-06)
    Tüketicilerin, her bir ürün için pek çok alternatif marka arasından seçim yapması gerekmektedir. Gün geçtikçe bu alternatif çokluğu kafa karıştırıcı bir düzeye ulaşmış ve hangi markanın diğer markalardan, hangi yönden üstün ...
    Thumbnail

    Moda ürünlerinin pazarlanmasında sosyo-psikolojik faktörlerin tüketici tercihleri ile ilişkisi üzerine bir pilot araştırma 

    Ozansoy Çadirci, Tuğçe (2018-08-06)
    Günümüzde tüketicilerin yaşayış biçimleri ve tüketim tercihleri üzerinde önemli etkiye sahip kavramlardan birisi modadır. Moda günlük tüketim kararlarının önemli bir bölümünü oluşturmanın yanında günlük olayların merkezinde ...

    • 1
    • 2

    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     

    Export citations

    Export the current results of the search query as a citation list. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    The list of citations that can be exported is limited to 50 items.

    Export citations

    Export the current item as a citation. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    Export Citations