Search
Now showing items 1-10 of 22
Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama
(2018-08-06)
Bağımsızlık ve ardından da küreselleşmenin etkisiyle dünya piyasalarına açık hale gelenAzerbaycan piyasası farklı ülkelere ait çok çesit ürünle dolmaya basladı. Tüketiciler artık sadecebir ülkeye, Rusya'ya, ait degil ...
Pazarlama açısından standardlaştırma ve Türk tüketicisindeki TSE markası imajı ile ilgili pilot araştırma
(2018-08-06)
ÖZET Pazarlama açısından standardlaştırma ve Türk tüketicisindeki TSE markası imajı ile ilgili bir pilot araştırmayı içeren çalışmamız dört ana bölümden oluşmaktadır. Buna göre; birinci bölümde, standardlaştırma ile ilgili ...
Tüketicilerin fiyat algılaması üzerinde etkili olan sosyo-demografik özellikler ve satınalma davranışları ile fiyata yönelik algılamaları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2018-08-06)
oz Fiyat, pazarlama karması içerisinde en önemli karar alanlarından birisidir. Tüketicilerin satın alma davranışlarında en önemli belirleyicilerden biri olan fiyat algılaması, rasyonel ve duygusal unsurlardan etkilenmektedir. ...
Gerçek eylem olarak nöropazarlama: Tüketici davranışları uygulaması
(2019-06-28)
ÖZGERÇEK EYLEM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI UYGULAMASIAIMAN BAYASSOVAİnsan odaklı ve insan davranışları ile ilgili yürütülmekte olan bilimsel araştırmalar birey davranışının sırf zihin tarafından yönetilmediğini, ...
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumları üzerinde sosyo-demografik ve psikografik etkenlerin rolü
(2018-08-06)
Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmeler ile sürekli gelişen pazarlama bakış açısı ve reklamcılık sektörü, öncelikli olarak insanlara ulaşabilmek ve değişen yaşamlara ayak uydurabilmek gayesindedir. ...
Reklamda tüketicinin yönlendirilmesi
(2018-08-06)
Müşteri ilişkileri yönetimi`; teknoloji kullanım ve bir uygulama
(2018-08-06)
oz Müşteri ilişkileri yönetimi, teknolojik gelişmelerden destek alarak bir işletmenin mevcut ve potansiyel müşteri edinme aktiviteleri arasındaki boşluğu kapatmak için geliştirdiği ve uyguladığı politikalardır. Bu çalışma ...
Ağızdan ağıza pazarlama ile satın alma esnasında karşılaşılan sürpriz arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir pilot araştırma
(2018-08-06)
Tüketicilerin, her bir ürün için pek çok alternatif marka arasından seçim yapması gerekmektedir. Gün geçtikçe bu alternatif çokluğu kafa karıştırıcı bir düzeye ulaşmış ve hangi markanın diğer markalardan, hangi yönden üstün ...