Bilgi ve iletişim teknolojileri`nin okullarda kullanımına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmanın amacı Bilgi ve iletişim Teknolojilerinin okullarda kullanılmasına ilişkin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesidir. Dünya genelinde birçok ülkede Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) okullarda etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Ülkemizde de okullarımızın teknolojik alt yapısı günden güne gelişerek yeni projeler üretilmektedir. Bu nedenle yönetici ve öğretmenlerin bu konudaki görüşlerinin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubu ilkokul, ortaokul ve lise düzeylerinde görev yapan yönetici ve öğretmenlerden oluşmaktadır. Araştırmada nicel boyutta yönetici ve öğretmenlere `Bilgi ve iletişim teknolojilerinin okullarda kullanımına ilişkin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi` tutum ölçeği uygulanmıştır. Katılımcıların çoğunluğu Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) kullanımını, öğretim programlarının amacına ulaşması açısından yararlı gördüğünü belirtmişlerdir. The aim of this esearch is to evaluate the views of manager sand teachers on the use of Information and Communication Technologies in schools. Information and Communication Technology (ICT) is used effectively in schools in many countries a round the world. Inourcountry, the technological in frastructure of our schools develops day by day and new projects are produced. For this reason, it is aimed to evaluate the opinions of managers and teachers in this respect. The study group consisted of administrators and teachers working at primary, secondary and high school levels. In the study, at titude scale was applied to the managers and teachers in the quantitative dimension `Evaluation of the views of managers and teachers a boutthe use of information and communication technologies in schools`. The majority of participants indicated that they saw the use of Information and Communication Technologies (ICT) as beneficial for the purpose of their curricula.
Collections