Search
Now showing items 1-10 of 65
Öğrencilerin hayat bilgisi dersinde eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kazanma düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri (Elazığ ili örneği)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı, 1. ,2. ve 3. Sınıf öğrencilerinin Hayat Bilgisi dersinde eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kazanma düzeylerini belirlemektir. Hayat Bilgisi dersinde eleştirel ve yaratıcı düşünme ...
2013 yılı ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının bağlam-girdi-süreç-ürün (CIPP) modeli ile değerlendirilmesi
(2020-10-26)
Bu çalışmanın amacı, 2013 yılında güncellenen ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının bağlam-girdi-süreç-ürün (CIPP) modeli ile öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirmektir. Betimsel araştırma ...
İlköğretim 2. sınıf Türkçe öğrenci çalışma kitabındaki etkinliklerin kazanımları gerçekleştirme düzeyi
(2018-08-06)
Bu çalışmada ?İlköğretim 2. Sınıf Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabındaki Etkinliklerin Kazanımları Gerçekleştirme Düzeyi? araştırılmıştır. Nitel araştırma yaklaşımıyla, 2009-2010 öğretim yılında Elazığ, İstanbul, Bingöl ve ...
İlkokullarda yabancı dil öğretiminde yaşanan sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
(2019-02-13)
Bu araştırmanın amacı, ilkokullarda İngilizce dersinde yaşanan sorunlara ilişkin sınıf ve İngilizce branş öğretmenlerinin görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırma, tarama modelinde olup, betimsel bir nitelik arz etmektedir. ...
2007 yılında kurulan bazı üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının görüşlerine göre örgüt sağlığı ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki
(2018-10-27)
Modern yönetim anlayışında örgütlerin en önemli ve vazgeçilmez sermayesi insan kaynağıdır. Başarılı örgütler, insan kaynağı sermayesini seçme ve seçtiği bu sermayeyi kaybetmeme konusunda büyük özen gösterirler. Çünkü, ...
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okul etkililiğine ilişkin görüşleri: Adıyaman ili örneği
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı; Adıyaman İli merkezindeki devlet ve özel ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okul etkililiğinin değişkenlerinden olan yönetici, öğretmen, öğrenci, okul ortamı ve velilere ilişkin görüşlerini ...
5. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
(2020-09-23)
Bu araştırmanın amacı, 5. sınıf sosyal bilgiler ders kitabını sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak inceleyip değerlendirmektir. Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılı içerisinde Rize ili ve ilçelerinde ...
İlköğretim birinci kademe İngilizce dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Gaziantep il örneği)
(2018-08-06)
Bu arastırma ?lköğretim Birinci Kademe ?ngilizce Dersi Öğretim Programınınöğretmen görüslerine basvurularak programın temel öğeleri olan hedef, içerik, öğretmeöğrenmesüreci, değerlendirme boyutlarının, programın eksikliklerin ...
Sosyal becerilerin öğretimine ve sosyal becerilerin öğretiminde karşılaşılan güçlüklere yönelik öğretmen görüşleri
(2020-09-16)
Betimsel nitelikte olan bu araştırma ile ilkokul 1., 2. ve 3. sınıf öğretmenlerinin kendi görüş ve tecrübelerine dayalı olarak sosyal beceri tanımını ele almak, ilkokul öğrencilerine kazandırılması gereken sosyal becerileri ...
Birleştirilmiş ve müstakil sınıflı ilkokullarda görev yapan öğretmenlerin öğrencilerin sosyal becerilerine ilişkin görüşleri
(2018-09-21)
Ülkemizin coğrafi zorluklarından, dağınık yerleşiminden, nüfus azlığından, ulaşım zorluğundan vb. nedenlerden dolayı, her yerde standart bir eğitim uygulaması yapmak zorlaşmaktadır. Bu zorluğu ortadan kaldırmak için üretilen ...