Kuantum pazarlama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Geleneksel pazarlama yönetimi faaliyetleri günümüzdeki hızla değişen, son derece karmaşık 21. Yüzyıl işletmeleri için yetersiz kalmaktadır. Bu çalışma kapsamında kuantum teorisi ve pazarlama yönetimine ilişkin konular ele alınmıştır. Bu sistematik literatür taraması kapsamında `kuantum teorisi`, `kuantum beceriler` ve `pazarlama` anahtar kelimeleri Türkçe ve İngilizce dilinde veri tabanları üzerinden taranmıştır. Araştırma sonucunda kuantum teorisi ve ilgili stratejilerin günümüz yoğun rekabet ortamında etkili pazarlama stratejileri geliştirilmesi noktasında yararlı olabileceği bulgusuna ulaşılmıştır. The traditional marketing management activities are inadequate in the fast-paced, constantly changing, highly complex world of twenty first century organizations. This study examined the relationship between quantum theory and marketing management. This systematic literature review was carried out by searching databases with `quantum theory`, quantum skills` and `marketing` as keywords as well as their English equivalents. Research shows that quantum theory and its strategies can be effective in the perception and improvement of marketing strategies in complex situations.
Collections