Show simple item record

dc.contributor.advisorNardalı, Sinan
dc.contributor.authorİşlek, Merve
dc.date.accessioned2020-12-07T09:43:34Z
dc.date.available2020-12-07T09:43:34Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2018-09-25
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/125677
dc.description.abstractGeleneksel pazarlama yönetimi faaliyetleri günümüzdeki hızla değişen, son derece karmaşık 21. Yüzyıl işletmeleri için yetersiz kalmaktadır. Bu çalışma kapsamında kuantum teorisi ve pazarlama yönetimine ilişkin konular ele alınmıştır. Bu sistematik literatür taraması kapsamında `kuantum teorisi`, `kuantum beceriler` ve `pazarlama` anahtar kelimeleri Türkçe ve İngilizce dilinde veri tabanları üzerinden taranmıştır. Araştırma sonucunda kuantum teorisi ve ilgili stratejilerin günümüz yoğun rekabet ortamında etkili pazarlama stratejileri geliştirilmesi noktasında yararlı olabileceği bulgusuna ulaşılmıştır.
dc.description.abstractThe traditional marketing management activities are inadequate in the fast-paced, constantly changing, highly complex world of twenty first century organizations. This study examined the relationship between quantum theory and marketing management. This systematic literature review was carried out by searching databases with `quantum theory`, quantum skills` and `marketing` as keywords as well as their English equivalents. Research shows that quantum theory and its strategies can be effective in the perception and improvement of marketing strategies in complex situations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKuantum pazarlama
dc.title.alternativeQuantum marketing
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-09-25
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing management
dc.subject.ytmQuantum
dc.subject.ytmQuantum theory
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid10182997
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid489146
dc.description.pages97
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess