Yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi 8. sınıf islam dinine göre kötü alışkanlıklar ünitesinin örnek ders işlenişleri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Çalışmada 8. sınıf İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi ?İslam Dinine Göre Kötü Alışkanlıklar? ünitesi için 7E öğrenme modeline göre ders işleniş örnekleri geliştirilmiştir.Çalışma Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenleri için yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre ders işleniş örneklerini göstermeyi amaçlamaktadır. Çalışmada ünite konuları için örnek etkinlikler ve çalışma yaprakları yer almaktadır.Anahtar Kelimeler: Yapılandırmacı Yaklaşım, 7E Öğrenme Modeli, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi In this study, 8. Primary class in Religious Culture and Moral Knowledge course according to İslam, Bad Habits unit according to 7E learning model of the course and number of samples has been developed.Study of Religious Culture and Morality course for teachers based on the constructivist approach, 7E learning model is designed to show examples of processing.Sample activities and worksheets for the study subjects of the unit is located.
Collections