Show simple item record

dc.contributor.advisorIşıkdoğan, Davut
dc.contributor.authorSelek, Kazim
dc.date.accessioned2020-12-07T08:22:05Z
dc.date.available2020-12-07T08:22:05Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/114016
dc.description.abstractÇalışmada 8. sınıf İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi ?İslam Dinine Göre Kötü Alışkanlıklar? ünitesi için 7E öğrenme modeline göre ders işleniş örnekleri geliştirilmiştir.Çalışma Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenleri için yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre ders işleniş örneklerini göstermeyi amaçlamaktadır. Çalışmada ünite konuları için örnek etkinlikler ve çalışma yaprakları yer almaktadır.Anahtar Kelimeler: Yapılandırmacı Yaklaşım, 7E Öğrenme Modeli, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi
dc.description.abstractIn this study, 8. Primary class in Religious Culture and Moral Knowledge course according to İslam, Bad Habits unit according to 7E learning model of the course and number of samples has been developed.Study of Religious Culture and Morality course for teachers based on the constructivist approach, 7E learning model is designed to show examples of processing.Sample activities and worksheets for the study subjects of the unit is located.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDintr_TR
dc.subjectReligionen_US
dc.titleYapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi 8. sınıf islam dinine göre kötü alışkanlıklar ünitesinin örnek ders işlenişleri
dc.title.alternativeConstructivist approach 7E learning according to the model in religious culture and ethics lesson 8. class according to İslam, bad habits sample lesson unit
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentFelsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmReligious education
dc.identifier.yokid10013383
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDİCLE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid356291
dc.description.pages152
dc.publisher.disciplineDin Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess