Browsing TEZLER by Author "Pesen, Cahit"
Now showing items 1-4 of 4
-
Geometri tutum ölçeği güvenirlik geçerlik çalışması ve bir uygulama
Bindak, Recep (DİCLE ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)VI ÖZET Doktora Tezi GEOMETRİ TUTUM ÖLÇEĞİ GÜVENİRLİK GEÇERLİK ÇALIŞMASI ve BİR UYGULAMA Recep BÎNDAK Dicle Üniversitesi Fen Bilimleri enstitüsü Matematik Anabilimdalı Danışman : Yrd.Doç.Dr.Cahit PESEN 2004, 121 sayfa Bu ... -
Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkileri
Özgen, Kemal (DİCLE ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Matematik eğitiminde, hızla gelisen ve değisen bilgi çağına paralel gelenekseleğitim anlayısı yerine aktif öğrenen, öğrenmeyi öğrenen, elestirel ve yaratıcıdüsünebilen ve problem çözebilen öğrencileri yetistirmek için yeni ... -
Özdeşlik konusunun öğretiminde yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkileri
Akin, Muhammet Faysal (DİCLE ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu arastırmanın amacı, özdeslik konusunun ögretiminde yapılandırmacı ögrenmeyaklasımının ögrenme ürünlerine etkilerini belirlemektir.Arastırma 2006?2007 ögretim yılı güz döneminde Diyarbakır li Vali Kurt smail Pasalkögretim ... -
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin trigonometriyi öğrenme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
İnan, Cemil (DİCLE ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu deneysel çalışmada öğrencilerin trigonometriyi öğrenme düzeyleri ve matematiğe yönelik tutumları bakımından yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve geleneksel öğretim yöntemleri karşılaştırmalı olarak incelenmektedir.Bu ...