KOBİ bankacılığında müşteri memnuniyeti ve Gaziantep ilinde bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
KOBİ bankacılığında müşteri memnuniyetini belirlemek amacıyla hazırlanan buçalışma genel anlamda konuyla ilgili literatür taramasının yapıldığı ve uygulamanıngerçekleştirildiği olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır. Araştırma kapsamında veritoplamak amacıyla anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın evreniniGaziantep İli oluşturmaktadır. Sınırlılık olarak ise KOBİ'lerle sınırlandırılmıştır.Araştırma kapsamında rasgele yöntemle seçilen 250 kişiyle anket çalışması yapılmıştır.Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre Lisans mezunları bankanın internet ve mobilbankacılık uygulamalarının kolay kullanılabilir olmasını daha çok önemsemektedir.ilköğretim mezunları bankanın iletişim merkezine kısa sürede ulaşılabilmesini daha azönemsemektedir.Anahtar Kelimeler: KOBİ, müşteri memnuniyeti, bankacılık This research prepared to determine customer satisfaction in SME banking consist of 2parts: comprehensive survey of the subject in the literature and its implementation inpractice. Within the research in order the collect data the questionnatire wasimplemented. The research was held in Gaziantep city and limited to Small andMedium Enterprises (SME). In the scope of the research 250 bank customers wererandomly selected for questioneering. The result of the study proved that Bachelorgraduates mostly payed attentio to easy access and uses of the Internet and MobileBanking as long as Primary Education graduates gaveless importance to reaching theBanks Contact Centers in a short time.Keywords: Customer, satisfaction, banking
Collections