Show simple item record

dc.contributor.advisorDurmaz, Yakup
dc.contributor.authorParlat, Abdullatif
dc.date.accessioned2020-12-06T17:11:52Z
dc.date.available2020-12-06T17:11:52Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-11-16
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/107394
dc.description.abstractKOBİ bankacılığında müşteri memnuniyetini belirlemek amacıyla hazırlanan buçalışma genel anlamda konuyla ilgili literatür taramasının yapıldığı ve uygulamanıngerçekleştirildiği olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır. Araştırma kapsamında veritoplamak amacıyla anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın evreniniGaziantep İli oluşturmaktadır. Sınırlılık olarak ise KOBİ'lerle sınırlandırılmıştır.Araştırma kapsamında rasgele yöntemle seçilen 250 kişiyle anket çalışması yapılmıştır.Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre Lisans mezunları bankanın internet ve mobilbankacılık uygulamalarının kolay kullanılabilir olmasını daha çok önemsemektedir.ilköğretim mezunları bankanın iletişim merkezine kısa sürede ulaşılabilmesini daha azönemsemektedir.Anahtar Kelimeler: KOBİ, müşteri memnuniyeti, bankacılık
dc.description.abstractThis research prepared to determine customer satisfaction in SME banking consist of 2parts: comprehensive survey of the subject in the literature and its implementation inpractice. Within the research in order the collect data the questionnatire wasimplemented. The research was held in Gaziantep city and limited to Small andMedium Enterprises (SME). In the scope of the research 250 bank customers wererandomly selected for questioneering. The result of the study proved that Bachelorgraduates mostly payed attentio to easy access and uses of the Internet and MobileBanking as long as Primary Education graduates gaveless importance to reaching theBanks Contact Centers in a short time.Keywords: Customer, satisfaction, bankingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKOBİ bankacılığında müşteri memnuniyeti ve Gaziantep ilinde bir uygulama
dc.title.alternativeCustomer satisfaction in SME banking and an application in Gaziantep
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-11-16
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBanking sector
dc.subject.ytmSmall and Medium Sized Firms
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmGaziantep
dc.subject.ytmBanking
dc.identifier.yokid10170903
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid486236
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess