MERKEZ VE KENAR BAĞLAMINDA LİSE ÖĞRENCİSİ OLMAK (FENOMENOLOJİK BİR YAKLAŞIM)
dc.contributor.advisor | Selvitopu, Abdullah | |
dc.contributor.author | Kavurgaci, Şenay | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T11:44:22Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T11:44:22Z | |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.date.issued | 2020-03-23 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/99778 | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | MERKEZ VE KENAR BAĞLAMINDA LİSE ÖĞRENCİSİ OLMAK (FENOMENOLOJİK BİR YAKLAŞIM) | |
dc.title.alternative | BEING A HIGH SCHOOL STUDENT IN THE CONTEXT OF THE CENTER AND THE EDGE (A PHENOMENOLOGICAL APPROACH) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-03-23 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10333072 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ | |
dc.description.pages | 187 | |
dc.publisher.discipline | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı |