Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Author "Başaran Alagöz, Selda"
Now showing items 1-7 of 7
-
Deneyimsel pazarlama ve seyahat deneyimi : Türk Hava Yolları örneği
Ekici, Nezahat (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzün rekabetçi koşulları ile birlikte değişen müşteri istekleri, işletmeleri rakiplerinden farklılaşmak ve rekabetçi avantaj kazanmak için yeni stratejiler geliştirmeye zorlamaktadır. Dolayısıyla pazarlama teorisyenleri ... -
Konaklama işletmelerinde müşteri memnuniyeti ve etnosentrizmin müşteri memnuniyet düzeyleri üzerindeki etkisi (Alanya ilçesi örneği)
Esen, Süleyman Serhan (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Konaklama işletmeleri, turistik çekicileri oluşturan işletmeler grubu içerisinde yer alır. Bu grup işletmeler, müşterilerin geceleme yanında, yiyecek-içecek ve kısmen eğlence gereksinimlerini karşılamak üzere kurulan hizmet ... -
Marka yönetimi ve tüketici karar sürecine etkileri
Ak, Tuğba (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06) -
Müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırmada müşteri şikayetleri yönetiminin etkinliği: Bir örnek olay incelemesi
Burucuoğlu, Murat (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri şikayetleri yönetimi uygulamaları, müşteriler ile uzun süreli ve karşılıklı ilişkiler geliştirilebilmesi, memnuniyetsizlik yaratan durumların giderilmesi, ürün ve hizmetlere yönelik eksiklerin giderilmesi gibi ... -
Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri: Türkiye`deki sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
İşlek, Mahmut Sami (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde iletişim teknolojileri hızla gelişmektedir. Bu gelişme kişilerin internet ve Web araçlarını daha fazla kullanmasına yol açmaktadır. Bu araçlardan en önemlisi ise sosyal medyadır. Sosyal medya; kullanıcıların ... -
Şehir markalama: Konya örneği
Okay, Tuğba (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Globalleşen dünyada şehirler birbirleriyle, değer, yetenek ve bilgi paylaşımı konusunda rekabet içinde bulunmaktadır. Günümüzde şehirler de ürünlerini, hizmetlerini daha rahat ve karlı bir şekilde satabilir, ziyaretçileri ... -
Türkiye`de ilaç pazarının gelişimi ve Karaman ili örneği
Bayraç, Zühtü Bahadir (KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Sağlıklı bir toplum yaratılması ve sağlıklı bir yaşamın sürdürülebilmesinde en önemli faktörlerden biri olan ilacın kurallara bağlı olarak üretilmesi ve ihtiyacı olan herkese ihtiyaç duyulduğu anda ulaştırılabilmesi, ...