Aircraft – air condition and heating system
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma uçak ısıtma sistemlerine odaklanmaktadır. Küçük ve orta büyüklükteki uçaklarda bir uçak yanma ısıtıcısı kullanılır. Uçağın ana yakıt sisteminden yakıt (benzin) kullanmasına rağmen, uçağın motorlarından bağımsız bir ısı kaynağıdır. Yanma ısıtıcı sistemleri, mürettebat ve yolcular için ana ısıtma kaynağını üretmek için yaygın olarak kullanılmaktadır. Tüm yanma ısıtıcıları yanma enerjisi için benzin-hava karışımı kullanır. Uçakta kullanılan yakıt türü pahalıdır ve uçuş sırasında ve donma sıcaklıkları altında bazı problemler vardır. Bu yakıt akışı, sistem yakıt akışı kontrolüne sahip olmadığı için tüm uçuş koşullarında sabittir. Yakıt-hava karışımını kontrol etmek için karbüratör sistemi veya enjeksiyon sistemi olabilecek özel bir sistem gerekir. Bu nedenle, sistem daha karmaşık olabilir, daha fazla bakım gerektirir ve uçuş sırasında daha fazla hata meydana gelebilir. Bu nedenle, bir yanma ısıtma sisteminin bir benzin sisteminin dezavantajlarının üstesinden gelmek için farklı bir enerji kaynağı kullanması ve sistemin daha az karmaşık bir yöntem izleyerek enerji akışını kontrol etmesine izin vermesi gerekir. Doğal gaz, aynı verimlilik, daha düşük maliyet, daha düşük ağırlık, daha fazla güvenlik, daha düşük yakıt tüketimi gibi bir ısıtma sistemi avantajı sağlamak için en iyi alternatif enerji olabilir; ortam sıcaklığına. Gaz akışını ayarlamak için bir gaz kontrol vanası kullanılır, böylece sistemin uçak sıcaklığını rakım ve ortam sıcaklığına göre değiştirmesine izin verilir. Doğal gaz tüketimi ile benzin tüketimi arasındaki maliyet hesaplamasına göre maliyette bir fark var. Suyun donma sıcaklığı 0 ° C'dir. Benzinin donma sıcaklığı −20 ° C ile −40 ° C arasındadır. Bununla birlikte, doğal gaz −256 ° C'lik çok düşük donma noktasına sahiptir, böylece bir ısıtma sisteminin tüm yüksekliklerde güvenli bir şekilde çalışmasını sağlar. This study focuses on aircraft heating systems. An aircraft combustion heater is used on many small to medium-sized aircraft. They are a heat source independent of an aircraft's engine(s) although it does use fuel (gasoline) from the aircraft's main fuel system. Combustion heater systems are widely used to produce the main heating source for crew and passengers. All combustion heaters use a gasoline-air mixture for combustion energy. The kind of fuel used in aircraft is expensive and has some problems when in flight and under freezing temperatures. This mixture flow is fixed in all flight conditions as the system does not have fuel flow control. Controlling the fuel-air mixture requires a special system which could be a carburetor system or injection system. Therefore, the system may be more complicated, require more maintenance and more defects in flight may occur. Thus, a combustion heating system needs to use a different source of energy to overcome the disadvantages of a gasoline system and allow the system to control the energy flow following less complicated method. Natural gas might be the best alternative energy to give a heating system advantages such as the same efficiency, lower cost, lower weight, greater safety, lower fuel consumption in addition to the cabin being able to control the gas flow according to passenger wishes and according to the ambient temperature. A gas control valve is used to adjust the gas flow, thereby allowing the system to change the aircraft temperature according to the altitude and the ambient temperature. According to the cost calculation between natural gas consumption and gasoline consumption, there is a difference in the cost. The freezing temperature of water is 0°C. The freezing temperature of gasoline is between −20°C and −40 °C. Natural gas, however, has a very low freezing point of −256°C, thereby enabling a heating system to function at all altitudes safely.
Collections