Yeni fen ve teknoloji programı `bilimsel süreç becerileri` kazanımları açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
dc.contributor.advisor | Ocak, Zafer | |
dc.contributor.author | Büyükyurt, Duygu | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T10:05:21Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T10:05:21Z | |
dc.date.submitted | 2010 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/97042 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, yeni ilköğretim ve Fen ve Teknoloji dersi öğretimi programındaki `Bilimsel süreç becerilerinin` öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesidi. | |
dc.description.abstract | The aim of this research is the evaluation of `the scientific process skills` in the program of Science and Technology course of Primary School with the respect of the opinions of the teachers. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Yeni fen ve teknoloji programı `bilimsel süreç becerileri` kazanımları açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | |
dc.title.alternative | The scientifie process skills in the program of science and technology course of primary school with the respect of the opinions of the teachers | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 375355 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | KAFKAS ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 294890 | |
dc.description.pages | 47 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |