Dolaşım sistemi konusunun bilgisayar destekli organizasyon şemasının hazırlanması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu tez çalışmasının amacı fen bilimleri eğitiminde bilgisayar desteğinin önemi vurgulamaktır. Bu amaçla dolaşım sistemi konusu ele alınmış ve organizasyon şemasına uygun materyaller geliştirilmiştir.Çalışmanın örneklemini 60 öğrenci oluşturmaktadır. Bu öğrencilere fen bilgisi dersi ile ilgili tutum anketleri uygulanmış ve elde edilen verilere göre bilgisayar destekli materyaller tasarlanmıştır. Bunun yanı sıra öğrencilerin bilgisayara eğilimleri incelenmiş ve mevcut durumun değerlendirilmesi amaçlanmıştır.Çalışmanın sonuçlarına göre öğrencilere bilgisayar destekli rehber materyallerin hazırlanması önem kazanmaktadır. Literatürde belirtilen yöntemlere uygun materyaller hazırlanmış, bu materyallerin web destekli ortama aktarılması sağlanmıştır. Bu tasarım sayesinde öğrenciler kendilerini değerlendirebilecek ve başarıları bireysel olarak ölçebilecektir. Bundan başka, her öğrenci çalışmalarını belirli bir periyot içerisinde sürdürecek ve zamana karşı bir yarışı da yaşayacaktır. The purpose of this study is to emphasize computer support in science education. For this purpose, circle system was considered and appropriate materials to organization schema were advanced.The sample of this study contains 60 students. Firstly, the attitude survey was applicated to this students that is about science lesson and according to data, computer support materials were designed. In adddition these, computer tendencies of these students were investigated and evaluation of this position was purposed.According to result of the study, it is important to preparing of computer supporting guide materials for the students. Suitable materials were prepared by main of literature methods. The uploading of these materials to web supported media was provided. Students were evaluated to themselves with these designs and their success were measured to be individual. Furthermore, all the students will attend their own studies in certain terms and will also be in a competition apposite to time.
Collections