Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldırım, Figen
dc.contributor.authorKarahan, Muhammed
dc.date.accessioned2020-12-04T18:23:15Z
dc.date.available2020-12-04T18:23:15Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2019-11-29
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/95562
dc.description.abstractÜlkeler geçen yüzyılda büyük değişimler yaşamıştır. Bu değişimlerin etkileri dikkate alındığında ise içinde bulunulan yüzyılın da büyük değişimler yaşayacağı ifade edilebilir. Bu değişimlerin etkileri gayrimenkul sektörü işletmeleri aracılığı ile kolaylıkla görülebilmektedir. Gayrimenkul sektörü işletmeleri yaptıkları üretim ve sağlamış oldukları istihdam ile ülkelerin ekonomilerinde önemli bir yere sahip bulunmaktadırlar. Gayrimenkul sektörü işletmelerinin devamlılıklarının sağlanabilmesi için bütünleşik pazarlama iletişimi ve özellikle satış tutundurma boyutu konusu üzerinde durulması gerekmektedir. Bu tez çalışması kapsamında, ülkemizde de sayıları ve boyutları giderek artan gayrimenkul sektörü işletmelerinin satış tutundurmanın önemine dikkat çekmek amaçlanmıştır. Gayrimenkulde Satış tutundurma çabalarının tutundurma karması içerisindeki artan etkinliğiyle birlikte, tüketicilerin satın alma tercihleri, satın alma miktarları ve satın alma zamanları üzerindeki etkinlikleri ön plana çıkmaktadır.
dc.description.abstractThe countries lived enormous change in the past century. When considering the effects of these changes, it can also be expressed that 21th century also will live enormous change. The effects of these changes can be easily seen via real-estate companies. These real estate companies have crucial positions in the countries' economies with the help of the production and employment that they provide. In order to provide the sustainability of the real estate companies, it must to be put emphasis on the integrated marketing communication and especially, sales promotion dimension.In the context of this thesis, it was aimed to attract the attention to the importance of sales promotion of the real estate companies growing in terms of both number and volume in our country. With the increasing effectiveness of the efforts of the real estate sales promotion in the promotion mix, the effectiveness of the consumers on the purchasing preferences, purchasing amounts and purchasing times stand out.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleGayrimenkul sektöründe satış tutundurma politikaları: Türkiye pazarında kalitatif bir araştırma
dc.title.alternativeSales promotion policies in real estate sector: A qualitative research in Turkey market
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-29
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPromotion
dc.subject.ytmPromotion activities
dc.subject.ytmSales promotion
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmReal estates sector
dc.identifier.yokid10169154
dc.publisher.instituteDış Ticaret Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid498128
dc.description.pages90
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess