Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldızhan, Memet Şan
dc.contributor.authorÇevik, Merve
dc.date.accessioned2020-12-04T15:23:16Z
dc.date.available2020-12-04T15:23:16Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90744
dc.description.abstractGeçmişten günümüze kadar dünyada kurumların sayıları oldukça artmıştır. Bu artış rekabet ortamının doğmasına neden olup, hem kurumsallaşmayı hem de markalaşmayı beraberinde getirmiştir. Kurumlar rakipleri arasından sıyrılmak için kurumsal kimlik tasarımlarını yaratmaya başlamışlardır. Çalışma özellikle kurumsal kimlik tanıtım faaliyetleri ve bu faaliyetlerin kurumlar için içerdiği önemi etkileyen faktörlere odaklanmaktadır. Çalışmada ayrıca kurumsal kimliğin kurumsallaşma ve markalaşma sürecine olan katkısı da belirtilmiştir.Anahtar Kelimler: Kurumsal Kimlik, Kurumsallaşma, Markalaşma, Arçelik
dc.description.abstractNumber of institutions around the world has increased considerably in from the past to the present day. This increase is caused by the emergence of the competitive environment, brought about the institutionalization as well as branding. Institutions, corporate identity designs of to stand out from their competitors have begun to create. Working particularly corporate identity promotional activities and focuses on the factors affecting important for institutions of these activities. The study also is corporate identity institutionalization and of the branding process indicated the contribution of.Keywords: Corporate Identity, Institutionalization, Branding, Arçeliken_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.titleKurumsallaşma ve markalaşma sürecinde kurumsal kimliğin yeri ve önemi örnek bir firmanın incelenmesi
dc.title.alternativeInstitutionalization and of branding the process the place and importance of corporate identity examining a sample company
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Anasanat Dalı
dc.identifier.yokid10015232
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid344766
dc.description.pages105
dc.publisher.disciplineGrafik Tasarımı Sanat Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess