Süreç yönetimi ve bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Kurumlar için müşteri memnuniyetini ön planda tutmak, kaliteli ürün veya hizmeti düşük maliyetlerde ve en verimli şekilde üretebilmek ana hedeftir. Bu da günümüz piyasa koşullarında kurumların yönetim anlayış ve çalışma sistemlerini yeniden yapılandırmaları ile mümkündür. İş ve yönetim süreçleri geliştirilmeli ve sürekli iyileşmeye odaklanmak bir felsefe haline getirilmelidir.Bu çalışmanın kapsamında Kalite Yönetimi, Süreç Yönetimi, Süreç İyileştirme teknikleri ve bir uygulamaya yer verilecektir. The primary goal for enterprises is customer satisfaction and production of qualified products / services with minimum cost in most efficient method. In today?s commercial marketing environment, it is only possible by rebuilding of the management strategies and bussiness systems. Bussiness and management processes should be improved and focusing on continous improvement should be taken as a philosophy.In the content of this study, Quality Management, Process Management, Process Improvement and an application will be explained.
Collections