Show simple item record

dc.contributor.advisorBeken, Murat
dc.contributor.authorSivrikaya, Nurhak
dc.date.accessioned2020-12-04T14:30:42Z
dc.date.available2020-12-04T14:30:42Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/89234
dc.description.abstractGünümüz dünyasında teknolojik gelişmelere bağlı olarak yaşam koşulları, bilgiyi üretmek ve kullanmak konusunda hızla değişmekte ve gelişmektedir. Bilgi teknolojileri ve internetin hızlı gelişimi ile çok yönlü araştırma ve mevcut bilgi birikiminden yararlanmak kolaylaştığı gibi zengin araştırma ortamları da sağlanmaktadır. Teknolojideki hızlı gelişim hem bireylerin bilgiye olan gereksinimini pozitif yönde arttırmış hem de hızla artan teknolojik gelişmeler, hem bireylerin bilgiye olan ihtiyacını arttırmış hem de bilgiye ulaşmak ve kullanmak konusunda sınırsız kolaylıklar ortaya koyduğu söylenebilir. Ayrıca bu gelişmelerin Bilişim biliminin doğuşu ve hızlı gelişiminin yanında tüm sektörlerde kullanılmasını sağladığı söylenebilir. Tüm bu gelişimlerden hareketle bu araştırmanın amacı Haliç Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde okuyan öğrencilerin internet kullanım amaçlarını ve kullanma yoğunluklarının belirlenmesidir. Veriler Likert türünde ve toplam 11 sorudan oluşan bir anket geliştirilerek toplam 127 öğrenciye uygulanarak toplanmıştır. Elde edilen veriler SPSS 15:0 paket programına aktarılarak frequency yöntemi ile analiz edilmiştir.Elde edilen bulgulara göre öğrencilerin internet ortamını her gün kullandıkları, ülke gündemini izlemek, bilgi edinmek ve araştırmalarını yapmak amacıyla kullandıkları sonucuna varılmıştır.
dc.description.abstractDepending on technological advances in today's world living conditions, to produce and use knowledge about the rapidly changing and improving. With the rapid development of information technology and internet multi-faceted research and knowledge to take advantage of existing rich research environment also provides easier.Technology, rapid development and individuals' knowledge, the need to positively increased and rapidly increasing technological advances, and individual knowledge of the need for increased and access to information and use on unlimited facilities revealed that it can be said. It also advances the science of emergence and rapid development of it in all sectors by providing it can be said to be used.The purpose of this study is to determination of the level and intensity of the students of the different departments of Haliç University. The dates were collected from the 127 students with the questionnaire that was developed at Likert kind and include eleven questions. All dates were analyzed by SPSS 15:0 programmed and frequency technique.With respect to the results it has decided that the student use the internet to carry on the news of country, to develop their knowledge and to research.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleInternet ve elektronik yayıncılığın eğitim üzerindeki etkisinin güzel sanatlar fakültesi öğrencileri üzerinde incelenmesi
dc.title.alternativeThe internet and electronic publishing impact on education of students on the investigation of fine arts faculty
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInternet service providers
dc.subject.ytmLearnering preference
dc.identifier.yokid382134
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid266125
dc.description.pages117
dc.publisher.disciplineYönetim Bilişim Sistemleri Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess