Show simple item record

dc.contributor.advisorErkoç, Ahmet
dc.contributor.authorArpaci, Nazli
dc.date.accessioned2020-12-04T14:21:29Z
dc.date.available2020-12-04T14:21:29Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-04-05
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/88896
dc.description.abstractTeknoloji çağında 21. yüzyılda kalite unsuru gittikçe önem kazanmıştır. Burada yapılan çalışmada toplam kalite unsurları, yaklaşımları ve toplam kalite uygulamalarındaki konuları üzerinde durularak toplam kalite bilincini artıran bilgiler içermektedir.
dc.description.abstractNowadays the quality factor is getting more and more important. In this study, total quality elements, approaches and information about total quality applications are covered and information that increases total quality awareness is included.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEndüstri ve Endüstri Mühendisliğitr_TR
dc.subjectIndustrial and Industrial Engineeringen_US
dc.titleToplam kalite yönetimi ve hasta memnuniyeti arasındaki ilişki:Sağlık sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeTotal quality management and the relationship with patient satisfaction: An application in health sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-05
dc.contributor.departmentEndüstri Mühendisliği Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10233228
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid537455
dc.description.pages107
dc.publisher.disciplineEndüstri Mühendisliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess