Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-3 of 3
-
İletişim bağlamında televizyon reklamlarında marka güvenilirliğinin oluşumu: Eti örneği
(GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-01)Günümüzde üretim olanaklarının ve pazarlama seçeneklerinin artması güvenilirlik kavramının ortaya çıkmasına neden olmuştur. Üretim olanaklarının artmasıyla aynı pazarda aynı ürünleri üreten markaların sayısının çoğalması ... -
Siyasal iletişim sürecinde siyasal reklamların sosyal medyada kullanımı 1 Kasım 2015 genel seçimlerinde TBMM`de temsil edilen partilerin siyasal reklamlarının facebook ve youtube mecralarında incelenmesi
(GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-17)21. yüzyılda yeni iletişim teknolojilerinin hızlı gelişimi ile birlikte ortaya çıkan yeni medya internet ile siyasal reklamcılıkta yeni bir dönem başlamıştır. Günümüzde internet kullanımının her geçen gün artması ve ... -
Tüketicilerin yeşil reklamlara yönelik tutumları ve satın alma tarzları arasındaki ilişkiler
(GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-02)Doğal kaynaklarda azalma, ozon tabakasının incelmesi, su ve hava kirliliği gibi hayatı olumsuz etkileyen çevresel problemlerin artması, küresel sorunlar ve bunlara çözüm bulma arayışları, yeşil pazarlama ve yeşil reklamın ...