Öğretmen ve öğrenci velilerinin algıları temelinde eğitimde niteliğin yeniden tanımlanması: Ankara ilköğretim okullarında bir çalışma
dc.contributor.advisor | Ünal, Leyla Işıl | |
dc.contributor.author | Türedi, Adem | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T13:00:31Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T13:00:31Z | |
dc.date.submitted | 2004 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/86509 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Ekonomi | tr_TR |
dc.subject | Economics | en_US |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Öğretmen ve öğrenci velilerinin algıları temelinde eğitimde niteliğin yeniden tanımlanması: Ankara ilköğretim okullarında bir çalışma | |
dc.title.alternative | The Redefinition of the quality in education at the basic of teachers and guardians perception: A study at the elementary schools in Ankara, thesis of master of arts, counselor | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 146000 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 141199 | |
dc.description.pages | 108 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |