The control of traffic light based on architecture of vanet and sensor devices
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Sokaklardaki trafik koordinasyonu çok önemli ve sorunlu bir konudur. Proje;cihazlar ile gömülü kavşaklarda ve yol kenarlarında mevcut gömülü kontrol edicinodlar/devreler arasında telsiz iletişimine dayalı uyarlanabilir bir trafik ışık sistemisunmaktadır. Bir entegre simülasyon ortamı geliştirmiş bulunuyoruz. Sistemimizinsokaklardaki trafik akışını artırabileceği, bilahare performans, zaman tasarrufu veyakıt tüketimi itibariyle bariz avantajları olduğu söylenmektedir. Yol sınırlaması ilesonuçlanan hususları aşmak için Akıllı Ulaşım Sistemleri kullandık. Yol trafikyükünü dengelemek ve karayollarında ve şehir içi yollarda daha kolay ve rahat birsürüş imkanı sağlamak amacıyla protokolü ve algoritma dizi ile birlikte bir sistemtasarımı öneriyoruz Bu sistemi yollarda uygulamak suretiyle, daha kolay trafik akışıve daha etkin ve rahat sürüş imkanı görmeyi bekliyoruz. Verilen uygulama sonuçlarısimülasyon çalışmalarından elde edilmiş ve protokolün kontrol faaliyetleri vestratejileriyle birlikte önerilen bir sistemin önemini ya da böyle bir sistem duyulanihtiyacı göstermek üzere bizim sistemimiz ile karşılaştırılmıştır. Traffic coordination in streets is a very important and challenging issue. The projectgives an adaptive traffic light system based on wireless communication betweenvehicles and embedded controller nodes existed in intersections and roadside. Wehave developed an integrated simulation environment. It is discussed that our systemcan improve traffic fluency in the streets and has clear advantages regardingperformance, time saving and fuel consumption. We have used IntelligentTransportation Systems (ITS) to overcome the road limitation resultants. We areproposing a system design with its protocol and set of algorithms to balance the roadtraffic load and make the driving on highways and urban cities roads easier and morecomfortable. By applying this system on roads, we expect to see an easy traffic flowand more efficient and comfortable driving. Given application results were got fromsimulation studies, are compared with our system to show the significance or theneed for a proposed system with its protocol's control actions and strategies.
Collections