Marketing-manufacturing interface in Turkish traktor industry
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET TURK TRAKTÖR SANAYİNDE PAZARLAMA VE ÜRETİMİN KARŞILIKLI UYUMU ÖZLEM KARAÇOBAN M.B.A. Tezi Tez Yöneticisi: Doç. Dr. Erdal Erel Bu tezde, Türk traktör sanayinde Pazarlama ve Üretim'in karşılıklı girişimleri niceliksel bir araştırma vakasıyla analiz edilmektedir. Çalışma, Pazarlama ve Üretim'in karşılıklı girişimleri üzerinde etkili olan iki faktör belirlemekte ve bu faktörlerle ilgili iki hipotez geliştirmektedir. Bu hipotezler de denenmiş ve Türk traktör sanayinde geçerlilikleri ispat edilmiştir. Bundan başka, traktör sektöründe bulunan bir üretim organizasyonundaki Pazarlama ve Üretim'in karşılıklı girişimleri üzerinde etkisi olan faktörleri anlayabilmek için, hem niteliksel hem de niceliksel tekniklerle detaylı bir analiz yapılmıştır. Çalışma, bu şirketin gelecekte kullanması için yapılan tavsiyeleri de içermektedir. Anahtar kelimeler: Pazarlama, Üretim, Karşılıklı Girişim, Türk Traktör Sanayi, Vaka ABSTRACT MARKETING-MANUFACTURING INTERFACE IN TURKISH TRACTOR INDUSTRY ÖZLEM KARAÇOBAN M.B.A. Thesis SupervisorAssoc, Prof. Erdal Erel Marketing-manufacturing interface in Turkish tractor industry is analyzed by a quantitative research tool in this thesis. The study determines two factors that have effect on the marketing-manufacturing interface and develops two hypotheses related with those factors. These hypotheses are also tested and proved to be valid in Turkish tractor industry. Furthermore, a detailed analysis is carried out by both quantitative and qualitative techniques in order to understand the effect of factors on the marketing-manufacturing interface in a manufacturing organization in the tractor sector. The study also includes recommendations made for future use of this particular company. Keywords: Marketing, Manufacturing, Interface, Turkish Tractor Industry, Case Study
Collections