Show simple item record

dc.contributor.advisorKarabatı, Selçuk
dc.contributor.authorBostancı, Sibel
dc.date.accessioned2023-09-26T11:31:39Z
dc.date.available2023-09-26T11:31:39Z
dc.date.submitted2021-04-26
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/751911
dc.description.abstractÖZET SERVQUAL METODUNU KULLANARAK ÖZEL BİR HASTANENİN SERVİS KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ SİBEL BOSTANCI M.B.A. Tezi Tez Yöneticisi: Yard. Doç. Dr. Selçuk Karabatı Kalite kavramı uzun süre hizmet sektöründen ziyade üretim sektörüyle özdeşleştirilerek kullanıldı. Günümüzde ise, hizmet sektöründe gün geçtikçe daha fazla yönetici kalitenin ne denli önemli olduğunun farkına varıyor. Artık, müşterinin gözünde kaliteyi geliştirmenin avantajlarının bilincindeler. Diğer taraftan hizmet kalitesinin ölçülebilirliği de halen tartışılan bir konu. Bu çalışmada Servqual metodu özel bir hastanenin servis kalitesini ölçmek için kullanıldı. Servqual hizmet kalitesini anlamak ve ölçmek ve hizmet kalite problemlerini tanımlamak için hazırlanmış bir metod. Kısaca Servqual bize hizmet kalitesinin ölçülebilir ve iyileştirilebilir bir kavram olduğunu söylüyor. Bu çerçevede, Servqual hizmet sektörü için çok değerli bir araç olarak görülmektedir. 11
dc.description.abstractABSTRACT A CASE STUDY: MEASURING SERVICE QUALITY OF A PRIVATE HOSPITAL BY USING SERVQUAL METHOD SİBEL BOSTANCI M.B.A. Thesis Supervisor: Assist. Prof. Dr. Selçuk Karabatı For a long time definitions of quality mostly referred to the manufacturing world, not the service sector. However, today more and more leaders of service organizations are discovering that quality is a critical issue for services too. They are aware that improving service in the eyes of customers is what pays. On the other hand the measurement of service quality has been an elusive concept. In this study Servqual method is used to measure the level of service quality of a private hospital. Servqual is a framework for understanding service quality, measuring it and diagnosing service quality problems. In fact what Servqual says is that service quality is measurable and can be improved. In this respect it is a valuable tool for service sector.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleA Case study: Measuring service quality of a private hospital using servqual method
dc.title.alternativeServqual metodunu kullanarak özel bir hastanenin kalitesinin ölçümü
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-04-26
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmMeasurement and evaluation
dc.subject.ytmPrivate hospitals
dc.subject.ytmServqual method
dc.identifier.yokid87118
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid87118
dc.description.pages123
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess