Show simple item record

dc.contributor.advisorBasım, Hamdullah Nejat
dc.contributor.authorÖzgüven, Değer
dc.date.accessioned2023-09-26T10:27:02Z
dc.date.available2023-09-26T10:27:02Z
dc.date.submitted2022-03-21
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/744656
dc.description.abstractÖZET Globalleşme ve dünya çapındaki rekabetin artmasıyla birlikte, organizasyonlar kurumsal kültürlerini ve organizasyonel yapılarını değiştirmek zorunda kalmaktadırlar. Bunun sonucu olarak şirketler; çalışanlarını motive edecek yeni liderlik yetenekleri ve stratejilerine olan ihtiyaçlarını vurgulamaktadırlar, yüksek performanslı takımlarla sürekli gelişme kültürünü oluşturmaktadırlar, müşteri ihtiyaçları ve memnuniyeti seviyelerini iyi bir şekilde anlayarak müşteri odaklı organizasyonlar geliştirmenin önemini vurgulamaktadırlar. Çalışanlar ise; katılım, daha fazla yetki ve sorumluluk, iş memnuniyeti için yeni fırsatlar ve prosesler üzerinde karar vermeyi talep etmektedirler. Böyle bir ortamda rekabetçi kalabilmek için, organizasyonların müşteri odaklı ISO 9000 Kalite Güvence Sistemine sahip olmaları gerekmektedir. Bir organizasyonda Kalite Güvence Sisteminin mevcut sistemle entegrasyonu sırasında ve sonrasında çeşitli sorunlarla karşılaşılmaktadır. Bunu önlemek amacıyla, organizasyonlarda Kalite Güvence Sistemlerinin kurulması çalışmaları uzun döneme yayılmış bir proje yönetimi anlayışı içerisinde ele alınıp yürütülmelidir.
dc.description.abstractABSTACT With globalization and worldwide competition becoming fiercer, organizations have to change their instituonal culture and organizational structures. As a result of this change, companies are emphasizing the need for new leadership skills and strategies for motivating employees. Companies are establishing a culture of continuous improvemen and high performance teams. Also companies are emphasizing the importance of developing a cutomer - focused organization through a better understanding of customer requirements and satisfaction levels. Employees are demanding greater empowerment, opportunities for job satisfaction, participation and decision making across organizational work processes. In order to maintain competitive in this atmosphere, organizastions have to get customer focused ISO 9000 Quality Guarantee System certification. There will be a lot of problems during and after the integration process of Quality Guarantee Systems with the organizastion's existing system. In order to prevent these problems, organizations should set Quality Guarantee Systems in a long - term project management approach. Illen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKalite güvence faaliyetlerinde günlük faaliyetlerin eşgüdümlenmesinde bütünleşik bir proje yönetim modeli
dc.title.alternativeAn integrated project management model for the coordination of daily activities through quality assurance system
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2022-03-21
dc.contributor.departmentSavunma Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmISO 9000
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmQuality assurance system
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.identifier.yokid136838
dc.publisher.instituteSavunma Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityKARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI
dc.identifier.thesisid130321
dc.description.pages176
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess