Algı yönetimi ve medya: İnegöl olaylarının basında sunuluşunun algı yönetimi kapsamında analiz edilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Çağdaş demokrasilerde, medya yasama yürütme ve yargıdan sonra dördüncü güç konumundadır. Aslında medyanın kamusal bir görevi vardır. Bu görev ise kısaca, toplumu bir konuda bilgilendirmek, kamuoyu oluşturmak ve bir anlamda toplumun sesini hem olumlu hem de olumsuz anlamda iktidara duyurmaktır. Medyanın, özellikle de basının, kamuoyunu oluşturma, değiştirme ve yönlendirme gücü, başka bir ifade ile toplumun algısınıdeğiştirme gücü yadsınamayacak bir gerçek olarak karşımıza çıkmaktadır. ABD Savunma Bakanlığı tarafından türetilen Media has the fourth power after the power of legislation, execution and the judgement in the contemporary democracies. In fact the media has public functions. Shortly, this functions are informing the public, manufacturing the public opinion and the announcing the voice of public to the government. The power of media (especially press) about changing and the making up the public opinion in other words, power of media about changing the perception of others has arised in the undeniable reality. The concept of
Collections