Show simple item record

dc.contributor.advisorGöçer, Kenan
dc.contributor.authorKahveci, Bahar
dc.date.accessioned2021-05-09T09:52:53Z
dc.date.available2021-05-09T09:52:53Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712796
dc.description.abstractBu Tez çalısması, tüketicilerin perakendeci markalı ürünlerle ilgili görüslerinin,perakendeci marka tercihlerinin, perakendeci markalarına karsı tutumlarının ve satın almadavranıslarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi amacıyla gerçeklestirilmistir. Çalısmakapsamında bir alan arastırması yapılmıstır. Anket sonuçlarına SPSS veri analiziprogramında t testi, oneway anova testi uygulanmıs ve frekansları incelenmistir. Anketsonuçları dogrultusunda tüketicilerin perakendeci marka ürünlerle ilgili görüsleri,perakendeci marka tercihleri, perakendeci markalarına karsı tutumları ve satın almadavranıslarını etkileyen faktörler belirlenmeye çalısılmıstır.
dc.description.abstractThis thesis is written to explore the consumers? insights and attitudes towardsretail brands, factors behind the purchasing decision, and motives. A field study isexecuted for this purpose. By using SPSS data analyze program, t test and oneway anovatests are applied. According to the results of the survey, the perceptions of consumersabout retail brands, the factors behind their preference on retail brands, their attitude andfactors behind purchasing behavior are studied.Key words: retail brands, private labels, market brands, purchasing behavior on retailbrandsen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTüketicilerin perakendeci markalı ürün satın almasını etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir alan araştırması
dc.title.alternativeA field study exploring the factors effecting the consumers purchasing of retail brands
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid9009881
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid235469
dc.description.pages124
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess