Show simple item record

dc.contributor.advisorAksoy, Mustafa
dc.contributor.authorÖztürk, Tuğba
dc.date.accessioned2021-05-09T09:52:44Z
dc.date.available2021-05-09T09:52:44Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712762
dc.description.abstractEğitimde basarının; öğrenmeye hazır öğrencilerini yanı sıra, isine inanmıs, bilinçli, ekipçalısması ve her türlü yaratıcılığa engel kaygılardan arınmıs kısaca yüksek morale sahipöğretmenler ile mümkün olacağı açıktır. Nitelikli öğretmenler ile ayakta kalacağı vegörevlerini en iyi sekilde yapacağı değerlendirilen eğitim kurumları için motivasyon veverimliliği etkileyen faktörlerin bulunarak ortaya konması ve etkili çözümleringelistirilmesinin büyük önem arz ettiği değerlendirilmektedir.?lköğretim öğretmenlerinin; saygın olarak varlığını sürdürebilmesi için 21 nci yüzyılınkarmasık teknolojisini en üst düzeyde kullanabilecek bilgi ve beceriye sahip, üstüneğiticilik vasıflarını bünyesinde toplamıs, sağlam karakterli, çağdas düsünceli, inisiyatifsahibi, mesleğinde basarılı olma ve ilerleme arzusuna sahip, sorumluluğunu bilen, moraliyüksek ve motivasyonu tam kisiler olması gerekmektedir.Bu gerçekten yola çıkılarak, personelin motivasyonunu ve verimliliğinin etkileyenfaktörler konusunda yapılan bu çalısmada, motivasyonun sadece örgüt ve çalısanlarla ilgilideğil, denetlenebilen ve denetlenemeyen faktörlerle de ilgili olduğu anlasılmıstır. Tezçalısmasında çoğunluğun genel kanaati, çalısma ortamlarında motivasyonu etkileyenfaktörler ve verimsizliğe yol açan konular ortaya çıkarılmıstır.
dc.description.abstractAs well as ready-to-learn students, success in education is possible with the teacherswho are not anxious, dedicated, team worker, shortly morale loaded. For educationalinstitutions, it is assessed that the factors affecting moral and fisibility has to be found andeffective solutions is to be worked out.For personel (primary school teachers) of Ministry of National Education survive in arespectful manner, they are supposed to bear some features. Those are being technologyuser, extremely good trainer, good charecter, contemporary, initiative user, having desireof achievement of job, high morale and motivated.Having said the features of the teachers, in this work made about the morale andmotivation affects the personel, it has been understood that the motivation is not onlyinterested in company and workers but also factors that is being controlled and notcontrolled. In this work, controlled factors has been considered.As a result considerations of majority, factors affecting the motivation have beenderived from the results and reached the consequences.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleİlköğretim öğretmenlerinin motivasyonunu arttıran ve idame ettiren faktörler (Kağıthane - Levent uygulaması)
dc.title.alternativeFactors that boost the motivation of the primary school teachers and keep the motivation alive (sample of Kağıthane - Levent regions)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMorale
dc.subject.ytmTechnology
dc.subject.ytmMotivation
dc.identifier.yokid9002788
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid214417
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess