Modüler öğretim yöntemi ve uygulamalı dersler
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde eğitim ortamlarının düzenlenmesinde temel sorun en iyi öğrenmeyi sağlayabilecek düzenlemeleri yapmaktır. Bu sırada çok farklı etkenler işe koşulmaktadır. Bunlardan biri de öğretmenin kullandığı öğretim yöntemleridir. Öğretim yöntemlerinin öğrenmeyi sağlamada etkin rolü olduğu bir gerçektir.Bu araştırmada öğrenme üzerindeki etkililiği sınanan modüler öğretim yöntemi konusunda yurt dışında uzun yıllardır çeşitli araştırmalar yapılmıştır. Modüler öğretim, bireysel öğrenmelerin ön plana alındığı, öğrencinin ilgi ve ihtiyacını dikkate alan, iş ve meslek analizine dayalı olarak geliştirilmiş içeriğe ve özel modüler materyallere dayalı olan bir yaklaşımdır. Bu deneysel araştırmayla, modüler öğretim yönteminin uygulamalı derslerde uygulanıp uygulanamayacağı belirlenmeye çalışılmıştır. In today?s training approach the fundamental issue about organizing educational environments is to implement arrangement providing effective learning. By the way various factors are considered in this process. One of them is training methods used by instructor. The active role of training methods on providing learning is certain conclusion.This research includes studies implemented abroad for long years about examined results of modul training method. Modul training is an approach based on considering individual learning, taking over interests and skills of students, contents developed according to the business and job analysis and specific modul materials. The object of this experimental research is to determine applicability of modul training methods in applied studies.
Collections