E-öğrenme yönteminin turizm sektöründeki yöneticilerin kariyer planlamasına etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Ülkemizde insan kaynağına verilen önemin artmasıyla işletmeler, çalışanların kariyer planlama süreçlerini desteklemeye başlamışlardır. Günümüzde işletmeler, kariyer planlama süreci içerisinde yeralan insan kaynaklarını eğitme ve geliştirme faaliyetleri kapsamında, çalışanları için daha etkili bir öğretim imkanı sağlamak amacıyla; sunduğu avantajlar nedeniyle teknolojiden yararlanarak E-öğretim sistemini uygulamaya başlamışlardır. Bu tez çalışmasında, e-öğretim sisteminin turizm sektöründeki yöneticilerin kariyer planlama sürecine olan olumlu etkisi ele alınmaktadır. Bu hipotez, insan kaynaklarını geliştirme faaliyetleri kapsamında E-öğretim yöntemini kullanan özel bir kurumda gerçekleştirilen anket uygulamasıyla test edilmektedir. Anket sonuçları analiz edilerek, bu yeni öğretim yönteminin yöneticilerin kariyer planlama süreci ile olan ilişkisi açıklanmaya çalışılmaktadır.Anahtar Kelimeler: Kariyer Planlama, E-öğrenme, Web Tabanlı Öğretim, İnternet In our country, with the importance given to the human resources has been increasing, the organizations have begun to support the career planning process of their employees. Nowadays, by taking advantage of technology, the organizations have begun to implement the E-learning method, as a part of the human resource training and developement activities within the career planning process, to provide them a more effective learning opportunities. In this thesis study, the positive effects of the e-learning method on executive?s career planning process is discussed. This hypothesis, is tested by a survey application applied in a private corporation which use the e-learning method as a part of the human resources training and development activities. By analizing the survey results, the relationship between this new teaching method and the executive?s career planning process is tried to explained.Key Words: Career plannig, E-learning, Web-based learning, Internet
Collections