Çocuk kitaplarında oyun öğesi ve okul öncesi eğitim amaçlı etkileşimli çocuk kitabı tasarım çalışması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Çocukların birçok teknolojik görsel uyaranla kuşatıldığı bir hız çağında, kitabın form olarak bir çocuk için daha dikkat çekici olması gerekmektedir. Kitap, bir oyuncak ya da teknolojik eğlence gibi güzel vakit geçirmeyi sağlaması açısından büyük bir önem kazanmıştır. Kitap konusunu irdeleyen bu çalışma, türlerin ve yaş gruplarının yoğunluğu açısından, okul öncesi çocuk kitabı tasarımları ile sınırlandırılmıştır. Bu çalışmanın amacı okul öncesi eğitici çocuk kitaplarını etkileşimli bir tasarım ürünü perspektifinden ele alarak çeşitli oyun ögeleriyle, eğlenceli ve akılda kalıcı bir şekle sokmaktır. Bununla birlikte çeşitli oyunlarla kurgulanan deneyimler üzerinden, çocuğun görsel ve düşünsel dünyasının gelişim sürecine katkıda bulunacak etkileşimli tasarım ürünü oluşturmak hedeflenmiştir. In an age of speed where children are surrounded by so many visuals, books are required to have a more appealing form. Books have gained importance in terms of providing an enjoyable pastime alternative, just like any toy or technological fun. This study on books is limited to the design of pre-school children?s books, in terms of their type and age groups. The purpose of our study is to approach educative pre-school children?s books with a perspective of interactive design product, and put them in a more enjoyable and effective form. Together with that, the study aims to come up with an interactive design product, which will contribute to the child?s visual and mental development, through new experiences to be offered by various games.
Collections