Kurum itibarı, kurum imajı, kurum kimliği ve sağlık kurumları
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Kurumsal itibar, kurumsal imaj ve kurum kimliği bir kurumun kurum içi ve kurum dışı paydaşlarının kurum hakkındaki izlenimleridir. Kurumsal imajı etkileyen en önemli unsur ise kurum kimliğidir. Kurum kimliği öğeleri olan kurum felsefesi, kurumsal dizayn, kurumsal iletişim ve kurumsal davranış, paydaşların zihninde kuruma dair izlenimler, görüntüler, algılar ve kanaatler oluşturur. Tüm bunların toplamı ise kurumsal imajı ifade eder.Çalışmada, kurum itibarı, kurum imajı ve kurum kimliği kavramlarının ne ifade ettiği ve işletmeler için hangisinin daha önemli olduğu ifade edilmeye çalışılmıştır. Bu kavramlar tanımları, unsurları ve tarihçeleri gibi özellikler temel alınarak incelenmiştir. Bu üç kavram birbirlerini etkileyen kavramlardır. Kurum itibarı, kurum imajı ve kurum kimliğinin birleşiminden oluşmaktadır. Bu anlamda kurum itibarı daha kavrayıcı bir kavramdır. İşletmeler için, kurum kimliği ve kurum imajının tek başına kurum itibarı sağlamayacağı görülmüştür. Bu etkileşim sağlık kurumları için de geçerlidir. Kurumun itibarını sadece kurum imajına ya da sadece kurum kimliğine bağlamak işletme için olumsuz sonuçlar doğurmaktadır. İşletmeler planlamalarını kurum itibarı oluşturmaya yönelik yapmalılar ve hem kurum kimliği hem de kurum imajına gereken önemi vermelilerdir. Böyle olması sağlık kurumları ve diğer kurumları piyasada rakiplerine göre daha güçlü kılacaktır. Corporate reputation, corporate image and corporate identity are your impressions about the organization of an organization's internal and external stakeholders. The most important factor affecting the corporate image of corporate identity. Corporate identity elements of the corporate philosophy, corporate design, corporate communications and corporate behavior on dry impression in the minds of stakeholders, images, creates perceptions and conclusions. The total refers to all their corporate image.In the study, corporate reputation, nor stated that the concept of corporate image and corporate identity for the company and which were attempted to be expressed as more important. These concepts definitions, characteristics were examined on the basis of such elements and their history. These three concepts are concepts that affect each other. Corporate reputation, consists of a combination of corporate image and corporate identity. In this sense, corporate reputation is a concept more gripping. For businesses, the corporate identity and corporate image has been shown to provide as a stand-alone institution. This interaction also applies to medical institutions. As the only institution to connect to the corporate image or corporate identity only have negative consequences for business. Businesses should do their planning for the creation of corporate reputation and they must give due consideration to both the corporate identity corporate image. Such health institutions and other institutions that will make it more powerful than their competitors in the market.
Collections