Sosyal mecranın ve sanal pazarlamanın gelişiminin marka üzerine etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde internet kullanım oranının artmasıyla beraber web ortamı,işletmeler ve işletmelerin markaları için aktif olarak kullandıkları bir mecra halinegelmiştir. Bu sanal mecra, markaların pazarlama yöntemlerine ek olarak, gelenekselpazarlama dışında sanal pazarlama imkanı sağlamıştır. Sanal pazarlamanın ortayaçıkmasıyla beraber yeni ihtiyaçlar doğmuş, markalar rekabet ortamında ve müşterilernezdinde etkilerini arttırmak adına çeşitli yeni yöntem ve süreçleri kullanma şansınasahip olmuşlardır. Bunun yanı sıra, bu yöntem ve süreçleri markalar adına yönetenişletmeler ortaya çıkmıştır. Bu işletmeler markalara, uzmanlıklarına göre webortamında sanal pazarlamaya ilişkin bazı çözümler sunarak, bu alandaki etkinlikleriniarttırmışlardır. Bu çalışmada Türkiye'deki, markalara sanal pazarlama hizmeti verenişletmelerin çözümleri incelenecektir. Bu incelemeyle birlikte Türkiye'de yaygınolarak sunulan sanal pazarlama hizmetleri ele alınırken, bu hizmetlerden hangilerinindaha fazla uygulanarak, markalara ne gibi etkilerinin olduğu değerlendirilecektir. Web became an area which the firms use actively by the increase in the use ofinternet today. This digital area provides digital marketing opportunity in addition tothe ways of marketing of brands. By the emergence of the digital marketing newnecessities occured and brands took the opportunity to use new ways to increase theireffects in competition environment and for their customers. Beside that, new firmswhich manage these new ways and processes for the brands emerged. These firmsincreased their effeicency by providing solutions related to digital marketing in theweb according to their speciality. In this study the solutions of the firms which providedigital marketing services in Turkey are investigated. With this investigation while thedigital marketing services which are provided commonly in Turkey are assesed, it alsoshows which services are more common compare to the others and what are the effectsof them to the brands.
Collections