Now showing items 1691-1710 of 3035

    • Muhasebe hileleri ve önlenmesi 

      Özad, Selin (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-16)
      Bu araştırma kapsamında muhasebe hileleri hakkındaki bilgiler yer almaktadır. Önemli skandallar detaylı olarak incelenmiş, 19. ve 20. Yüzyıldaki skandallar tablolar halinde verilmiştir. Çeşitli gazetelerde bu araştırma ...
    • Muhasebe, muhasebecilik, adli muhasebe ve Türkiye`de dört büyük denetim şirketinin verdiği adli muhasebe hizmetleri 

      Sipahioğlu, Yakup Gökhan (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-10-15)
      Küreselleşen dünya düzeni ile birlikte artan etkileşimlerle dünya daha küçük bir yer haline gelmiş, uluslararası şirketlerin etkinlik alanı artmış, klasik muhasebe metotları bu karmaşık sistemlerde başarılı sonuçlar ...
    • Mukadderat (Kısa film) 

      Kaptan, Cenk (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      ?Mukadderat?, tür itibariyle aşk filmi kategorisine girmesinin yanında, kişilerin yaşamlarında verdikleri mühim kararları ve bu kararlardan kaynaklı dalgalanmaların geleceklerinde ne gibi sonuçlara sebebiyet verebileceğini, ...
    • Multipar gebelerin özbakım gücünün anksiyete ve benlik saygısına etkisinin incelenmesi 

      Arslan, Duygu (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-08)
      Bu çalışmanın amacı multipar gebelerin öz bakım düzeyinin anksiyete ve benlik saygısı üzerine etkisini ortaya konulmasıdır. Ek olarak, araştırmada gebelerin yaş, medeni durum, eğitim düzeyi, gelir düzeyi, meslek gibi ...
    • Multipl skleroz tanısı olan hastalarda adil Dünya inancı, psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumu 

      Gençtürk, Nurhanim (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-21)
      Multipl Skleroz'un (MS) bireylerin fiziksel, sosyal ve psikolojik problemler yaşamalarına neden olabilen kronik bir hastalık olması nedeniyle, hastaların içinde bulundukları durumu, yani hastalığı, hak edip etmediklerine ...
    • Mustafa Amca jean`s 

      Tuğrul, Tuğrul Ozan (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-09)
      Bu çalışmada, Beyoğlu, İstiklal caddesi üzerinde bulunan önemli tarihi hanlardan biri olan Hazzopulo (Haccopulo) pasajında halen işlemekte olan bir çay ocağı konu edinilmiştir. Çay ocağının hem yıllar içinde Beyoğlu'nda ...
    • Mutfağın Ötesi 

      Ercan, Töre (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-07-31)
      `Mutfağın Ötesi` adlı bu belgesel İstanbul'un farklı semtlerinde yaşayan göçmen topluluklarına ve göçmen mutfaklarına dair bir incelemedir. Yemek ve mutfak kültürü üzerinden, göç edilen ülkede açılan restoranın kültürel ...
    • Müfettişlerin kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Bir kamu bankası uygulaması 

      Torun, Burcu (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Araştırma kapsamında; yüksek hiyerarşik yapıya sahip bir kamu bankasında çalışan müfettişlerin gönüllü katılımı ile Kişilik Özellikleri ile Örgütsel Bağlılık boyutları arasındaki ilişkilerin incelenmesi hedeflenmiştir. ...
    • Mühendislik, psikoloji ve tiyatro bölümlerinde okumakta olan üniversite öğrencilerinde iletişim ve empati becerilerinin karşılaştırılması 

      Aydoğan, Büşra (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-17)
      Bu araştırmanın amacı, İstanbul ili içerisindeki 3 farklı üniversitenin 3 ayrı fakültesinde okuyan öğrencilerin empatik eğilim ve iletişim becerilerini karşılaştırmaktır. Araştırmanın evrenini İstanbul ili içerisindeki 3 ...
    • Mükemmel bir hayat 

      Çekiç, Yasemin Dilek (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-10)
      Nida, varlıklı bir hayat sürmek ve bu hayatın getirdiği gücü elde edebilmek için zengin bir işadamıyla evlenmiştir. Kocasının sahip olduğu holdingte Genel Müdür olarak çalışan Nida, kocasından şiddet görmektedir. Ancak ...
    • Müşteri deneyimi yönetimi ve havayolu taşımacılığı (Türk Hava Yolları örneği) 

      Vural, Ayşe (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-03-12)
      Günümüz dünyasında, teknoloji, iletişim ve ticaret alanında yaşanan gelişmeler müşteri ilişkileri disiplinini farklı bir boyuta taşıyarak `müşteri deneyimi yönetimi` kavramını ortaya çıkarmıştır. Müşteri deneyimi yönetimi ...
    • Müşteri ilişkileri açısından bankacılıkta kredi maliyetlerinin belirlenmesi 

      Ergin, Fatma Nilay (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-04-30)
      Sürekli gelişen bilgi teknolojileri karşısında değişim gösteren dünya ekonomisinde, rekabet sürekli olarak artmaktadır. Özellikle ekonominin baş aktörlerinden olan bankaların bu rekabet ortamına uyum sağlayabilmeleri için ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma 

      Torabi, Hilda (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Son yıllarda, yoğunlaşan rekabet şartlarında, Müşteri İlişkiler Yönetimi (MİY), işletmelerde yoğun ilgi görmektedir. Sanayileşme döneminde ortaya çıkan eksikleri kapatmaya çalışan MİY, ilişkisel pazarlamaya dayalı, müşteri ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir uygulama 

      Çağatay, Zafer (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      ÖZET Günümüzde, teknolojinin artan oranda hızlı ilerlemesi, küreselleşmenin etkileri, ülkeler arasındaki sınırların adeta ortadan kalkmış olması ve belki de hepsinden önemlisi bilginin her yerden her zaman ulaşılabilir ...
    • Müşteri memnuniyeti ve hizmet sektöründe ölçülmesi 

      Hamurlu, Gülfer Kardelen (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-28)
      Bu çalışmada, sanayi devrimiyle birlikte, müşteri ve hizmet, hizmet kalitesi kavramları, hizmet kalitesinin ölçülebilirliği incelenmiştir. Gıda sektörü dünyada gelişen ve canlılık gösteren bir sektör olup, hizmet kalitesi ...
    • Müşteri memnuniyetini etkileyen faktörler ve müşteri memnuniyetinin müşteri sadakati üzerindeki etkisi: Bir vakıf üniversitesi yüksek lisans öğrencileri üzerinde uygulama 

      Bakir, Ani (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-21)
      Bu tez çalışmasında, bir vakıf üniversitesi hizmetlerinden faydalanmakta olan öğrencilerin müşteri memnuniyetini etkileyen faktörlerin müşteri memnuniyeti ile ilişkisi ayrıca müşteri memnuniyeti ile müşteri sadakati ilişkisi ...
    • Müşteri sadakati olusturmada müşteri ilişkileri yönetiminin önemi: Tav İşletme Hizmetleri A.Ş örneği 

      Aksoy, Burcu (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Son zamanlarda büyük gelişmeler gösteren ve yoğun bir rekabetin yaşandığı hizmet sektöründe, firmaların kârlılığını artırabilmeleri ve rekabet avantajı sağlayabilmeleri için müşteri ilişkileri yönetiminin amaçları arasında ...
    • Müşteri sadakatini güçlendirmede satış sonrası hizmetlerin rolü 

      Duman, Eşref (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-16)
      Bu çalışmada, elektronik güvenlik sistemi kullanan kullanıcıların, hizmet aldığı firmaya olan bağlılıklarının , satış sonrası hizmetlerden beklentileri karşılandığında anlamlı bir ilişki olup olmadığının ortaya koyulması ...
    • Müşterilerin duygusal zeka özelliklerinin reklam algıları üzerindeki etkileri ve bir araştırma 

      Şenel, Seçil (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Duygusal zeka, hem popüler medyada hem de bilim dünyasında tartışma yaratan yeni ve büyüyen bir araştırma alanıdır. Duygusal zekaya olan bu popüler ilgi, yaşamımızdaki olayları duygusal zeka ile açıklamak niyetindedir. Bu ...
    • Müzakere ve müzakere teknikleri: Orta kademe yöneticilerin müzakere stilleri üzerine bir araştırma 

      Demirpolat, Murat (BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tez çalışmasında; öncelikle insanlarla iletişimin zorluğunu aşmak ve onlarla iyi bir diyalog kurmayı sağlamak için gerekli olan ve insan hayatının kaçınılmaz bir parçasını teşkil eden müzakere ve müzakere teknikleri ele ...