Kasko pazarlaması, rekabet ve Türkiye`deki uygulamaları
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde gelişmişliğin ölçülerinden biri de kişi başına yıllık prim üretimi ya da üretilen toplam primin / GSYİH'ye oranıdır. Aşağıda ki rakamlar bunu açıkça belli etmektedir:Gelişmiş ülkelerdeki yıllık kişi başına düşen prim üretimi 3.655,40 USD' İken, ülkemizde 113,00 USD.'dır.Gelişmiş ülkelerdeki (PRİM / GSYİH) % 8.81 iken, bu oran ülkemizde % 1.30'dur.Yukarıdaki verilerden sonra ülkemizin sigorta konusunda ne kadar bakir olduğu ve son yıllarda yabancıların bu sektöre ilgisinin nedeni açıkça anlaşılmaktadır.Ülkemizde sigorta denince akla ilk gelen kasko sigortaları olduğundan ve de prim üretiminde lider olan bu segmenti tüm yönleriyle incelemek, tüm ?sigorta sektörünü? incelemek anlamındadır. Kasko branşındaki tüm denilebilecekler, hemen hemen tüm sigorta sektörünün tamamını kapsamaktadır.Unutmamak gerekir; kasko sigortaları bu sektörün göz bebeğidir. Kaskoyu göz ardı edip onda pastadaki payını azaltan kesinlikle zararlı çıkacaktır. Çünkü kasko; sıcak paradır, çapraz satıştır, prestijdir. Bu nedenle; ne yapıp edip kaskoyu satacağız, satmak zorundayız. Bunu başarabilmemiz için de; pazarlamanın tüm imkanlarını sonuna kadar kullanacağız, kullanmak zorundayız. Yoksa, kaskoyu es geçen, büyüyemez, küçük kalır. Today, one of the measures indicating development is annual premium production per person or ratio of total premium to GDP. Following numbers clearly explain this fact:While premium production per person in developed countries is USD 3.655.40, in our country it is at USD 113.00.While Premium / GDP is 8.81 % in developed countries, this ratio is at 1.30 % in our country.After investigating aforementioned input datas, it is clearly understood that how much our country is unaware about insurance and why foreigners have great interest on this sector in recent years.As we first recall auto liability insurance when insurance is mentioned in our country, and investigating this segment as being a leader in premium production means to investigate all insurance sector. All statements in auto liability insurance brach cover almost the whole insurance sector.It is necessary to remember that auto liability insurances are the most important issues of this sector. The one, who ignores auto liability insurance and decreases its share on market, will absolutely lose. Because auto liability insurance means live money, cross sale and prestige. That's why, we have to sell auto liability insurance, there is no way. In order to be succeeded, we will force the limits to use all opportunities of marketing and we have to use them. Otherwise, the one who ignores it never develops , stays constant.
Collections