Corrorate identity design: a case study and analysis of the visual identity of Yapı Kredi A.Ş.
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET KURUMSAL KİMLİK TASARIMI: ÖRNEK DURUM İNCELEMESİ, YAPI KREDİ A.Ş' NİN GÖRSEL KİMLİ?İNİN ANALİZİ Murat Akıncı Grafik Tasarım Bölümü Yüksek lisans Tez Yöneticisi: Doç. Dr. Emre Becer Bu çalışmada amaç, Kurumsal Kimlik tasarımı kriterleri ve bu konudaki uzmanların görüşleri ışığında, Yapı Kredi A.Ş' nin görsel kimliğini analiz etmek, aksayan yönlerini tesbit etmek ve yapıcı öneriler getirmektir. Anahtar sözcükler: Kurumsal kimlik, grafik tasarımcısı, analiz. iv ABSTRACT CORPORATE IDENTITY DESIGN: A CASE STUDY AND ANALYSIS OF THE VISUAL IDENTITY OF YAPI KREDÎ A.Ş Murat Akıncı M.F.A in Graphic Design Supervisor: Assoc. Prof. Emre Becer February, 1993 The aim of this study is, within a crical look, to determine deficient aspects and to construct a positive suggestive approach to Yapı Kredi A.Ş's visual identity with corporate design criteria and views of professionals in the field. Keywords: Corporate identity, graphic designer, analysis. iii
Collections